Internationalt campingpas og dcu
Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 15-01-06 15:34

Hej

Med frygt for at skabe krig og ufred her i nyhedsgruppen, hvilket jeg ikke
ønsker, stiller jeg et enkelt spørgsmål.

Er der nogen der ved om det er mulig at få det internationale campingpas ved
at henvende sig til DCU. Det kunne man sidste år.
Eller rettere sagt, er der nogen der har spurgt/fået det.

Mvh

Thorkild
--
Ved direkte mail fjern: _fjern_ fra emailadresse
http://www.voip-user.dk

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 15-01-06 15:42

"Thorkild Nielsen" <admin_fjern_@_fjern_voip-user.dk> wrote in message
> [...]
> ved at henvende sig til DCU. Det kunne man sidste år.
> Eller rettere sagt, er der nogen der har spurgt/fået det.

JaDa. Jeg mailede lige før jul til info@dcu.dk og bad om at få det tilsendt.
Jeg fik det den 6. januar.
--

Med venlig campinghilsen
Erik Nielsen – Odense.

Fra : HK

Dato : 15-01-06 15:43

"Thorkild Nielsen" <admin_fjern_@_fjern_voip-user.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved at henvende sig til DCU. Det kunne man sidste år.
> Eller rettere sagt, er der nogen der har spurgt/fået det.

Du sender bare en mail til dem med navn adresse og kundenr. så får du det
med posten

vh

Hans Kurt

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 15-01-06 16:14

Tusind tak begge 2 / Det var alt jeg skulle bruge

Fra : kbe

Dato : 16-01-06 12:37

Jeg kan nævne at jeg var hos DCU i fredags, for at købe nogle Camping
Cheque. Jeg bad dem om at lave et Internationalt Campingpas og sende det
til
mig. Men det var slet ikke nødvendigt De lavede det med det samme, så 30
sekunder efter jeg havde bedt om det, stod jeg med det i hånden.
Det er SERVICE med stort.
mvh
Kjeld

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-01-06 21:09

"kbe" <bentzen@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig. Men det var slet ikke nødvendigt De lavede det med det samme, så 30
> sekunder efter jeg havde bedt om det, stod jeg med det i hånden.

Det ville have været service med stort hvis de havde sendt det med første
blad ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 22:46

> Det ville have været service med stort hvis de havde sendt det med første
> blad ...

Det ville også være lidt spild at sende det til alle de medlemmer der aldrig
bruger det.

Mvh. Per.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-01-06 09:35

"Per Olsen" <per.olsen snabel-a post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det ville også være lidt spild at sende det til alle de medlemmer der
> aldrig
> bruger det.

Ikke for at fremhæve DCK (jeg har været medlem der og det bliver jeg
formentlig _aldrig_ nogen sinde igen selv om jeg brænder for nogle af de
ting de laver) - men de leverer mig bekendt begge kort ved medlemsskab.

--
Per, Esbjerg

Fra : Tournesol

Dato : 18-01-06 12:04

Hejsa

> Ikke for at fremhæve DCK (jeg har været medlem der og det bliver jeg
> formentlig _aldrig_ nogen sinde igen selv om jeg brænder for nogle af de
> ting de laver) - men de leverer mig bekendt begge kort ved medlemsskab.

jeps man får begge dele helt automatisk , vi er lige blevet medlemmer

Knus Henriette.

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-06 23:14

> jeps man får begge dele helt automatisk , vi er lige blevet medlemmer
>
> Knus Henriette.

Men, så vidt jeg husker, er det gule FICC pas ret dyrt (i forhold til det
blå CCS pas) og da der jo er temmelig mange campister der aldrig kommer
udenfor landets grænser, så har de jo ikke behov for det.
Hvis de så har behovet og gerne vil have det gule FICC pas, så ser det jo ud
som om det er ret nemt at få fat i det fra DCU (og de tidligere år har jeg
da også selv fået det tilsendt uden problemer)
Og uanset hvilken holdning man ellers har til DCU, så kan man vel ikke
bebrejde dem at de forsøger at spare en overflødig udgift væk ?

Mvh. Per.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-01-06 00:27

> Og uanset hvilken holdning man ellers har til DCU, så kan man vel ikke
> bebrejde dem at de forsøger at spare en overflødig udgift væk ?

Det kommer helt an på hvad de bruger de penge de sparer væk til.

Og resten af pengene også, for that matter!

--
Per, Esbjerg

Fra : Jørgen L.

Dato : 19-01-06 00:59

> Det kommer helt an på hvad de bruger de penge de sparer væk til.
>
> Og resten af pengene også, for that matter!

Hvad er det da du tror de går og bruger pengene til ?

Hilsen Jørgen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-01-06 01:41

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk.dk> skrev i en meddelelse
newsAzf.4454$CT7.1298@news.get2net.dk...

> Hvad er det da du tror de går og bruger pengene til ?

Det har jeg næppe fantasi til at forestille mig.

Men når man tænker på hvordan forholdsvis små foreninger klatter deres penge
væk ... og menige medlemmer må jo ikke få noget at vide om hvad Fröhlich får
for at skrive rejseberetninger i bladet (efter at han officiel er gået på
pension), hvad Bjarne Jensen får i løn og diæter og rejsepenge, og hvad alle
andre får, der har snablen nede i pengetanken, får for hvad.

Det er hemmeligt!

Det kunne nok også være interessant for visse skribenter at se hvad de får
for at skrive i bladet i forhold til sig selv ...

--
Per, Esbjerg