S: Dethleff Family
Fra : DR.TooFast

Dato : 15-01-06 11:58

Hej jeg skal sælge en campingvogn for mine sviger forældre. Så her er lidt
info.

Detleff Family
Længde 4,80 meter
Enkelt senge
Lyst interiør
Fortelte sommer/vinter
Gulvtæpper til til fortelte
Tallerkner og kopper og bestik til 8 pers.
Kaffemaskine
2 gryder og 1 pande.
Ikke ryger.
Pris for hele herligheden
67000 kr pris kan forhandles ved hurtig handel.

fjern.. _fjern_dette i mailen ved svar.!

Mvh
John

Fra : Kay Larsen

Dato : 15-01-06 13:07

Hvor gammel og hvor er den parkeret?

--
Hilsen Bent S.

Fra : DR.TooFast

Dato : 15-01-06 13:17

fra 1997 og den er parkeret i Nørresundby.!

Fra : Gismo

Dato : 15-01-06 14:25

DR.TooFast wrote:
> fra 1997 og den er parkeret i Nørresundby.!

Hvad er egenvægt og totalvægt?

Gismo

Fra : DR.TooFast

Dato : 15-01-06 15:04

Egenvægt 1000 kg
Total 1300 kg

Fra : Sten Bo

Dato : 15-01-06 21:34

"DR.TooFast" <jhr_fjern_dette@danhunters.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg skal sælge en campingvogn for mine sviger forældre. Så her er lidt

Altså - det her er IKKE en salgs, men en debat gr. Jeg ser at den er i
markedsgr. også og det er altså ikke pænt, at sætte den ind her også.
Lidt for TooFast.

Ikke at vi har for mange indlæg,men mere sådan for en god ordens skyld.

Fra : DR.TooFast

Dato : 16-01-06 16:11

Ved det godt.... men jeg satteden ind her først... og fik senere at vide
at
den skulle ligge et andet sted......

Fra : Sten Bo

Dato : 16-01-06 19:09

> Ved det godt.... men jeg satteden ind her først... og fik senere at vide
> at
> den skulle ligge et andet sted......

Alt forladt, eller hvad man nu siger.