Findes der ikke
Fra : S.B.

Dato : 07-01-06 10:52

Hej

Findes der ikke en campingvogn på ca 5 m. - køjer på tværs - dobbeltseng og
et køkken der IKKE vender ud mod forteltet?

Søren

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 07-01-06 12:40

"S.B." <sfb@FJERN-DETTEtele2adsl.dk> wrote in message
> Hej
>
> Findes der ikke en campingvogn på ca 5 m. - køjer på tværs - dobbeltseng
> og et køkken der IKKE vender ud mod forteltet?

Hej Søren.

Det bliver nok ikke nemt at finde. Den ønskede indretning giver såvidt jeg
kan regne ud, en vogn med siddegruppe i midten.
Alle de vogne jeg kender med den indretning, har sidegruppen i venstre side
og køkkenet i højre. Hvis der skulle byttes om på denne indretning, så ville
ganglinierne i vognen blive temmelig "kantede".
--

Med venlig campinghilsen
Erik Nielsen – Odense.

Fra : S.B.

Dato : 07-01-06 12:46

"Erik M. Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med venlig campinghilsen
> Erik Nielsen - Odense.
> Hobby 495 Excelent Ufe - Peugeot 406 2.0 ST - TomTom navigation.

Ender nok også med jeg må sætte en emhætte i den i stedet for

Søren

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 07-01-06 21:29

> Hej
>
> Findes der ikke en campingvogn på ca 5 m. - køjer på tværs - dobbeltseng
> og et køkken der IKKE vender ud mod forteltet?
>
> Søren

En Adria 502 DK, må være noget at det som kommer tættest på

http://www.adria.dk/index2006.php?pid=209

der er dog ikke en dobbelt seng, men en sidegruppe der skal laves om til
seng, men det kan en madres vel lave om på

Mvh Jesper

Fra : John Roger Johansen

Dato : 08-01-06 19:29
Fra : S.B.

Dato : 08-01-06 21:29

"John Roger Johansen" <jorojo@bluezone.no> skrev i en meddelelse

> Noe i nærheten:

> [...]

tjoe...
Ingen af dem har dobbeltseng, og med min ret dårlige ryg er jeg ikke meget
værd efter en nat på skumgummi

Søren

Fra : Per Rasmussen

Dato : 09-01-06 15:17

"S.B." <sfb@FJERN-DETTEtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Findes der ikke en campingvogn på ca 5 m. - køjer på tværs - dobbeltseng
> og et køkken der IKKE vender ud mod forteltet?
>
> Søren
Hej
Godr nok ikke med køjerne på tværs.
Men køjer og dobbeltseng og køkken i venstre side.
Kabe GLE modeller med B9 indretning evt.
http://www.kabe.se/dk/agle.html