Internetforbindelser i tyskland og frankri~
Fra : B. Svensen

Dato : 05-01-06 22:52

Det undrer mig at campingpladserne ikke er mere orienterende
om mulighederne for internet opkoblinger med egen eller pladsens
maskine.
Jeg kan ikke undvære min daglige i-opkobling. Brugte
mobilen som modem på sidste tur, men det er jo ikke billigt.
Der findes vel ingen god oversigtsigt over ovenstående eller hva?

--
Hilsen Bent S.

Fra : Gamle

Dato : 06-01-06 11:27

"B. Svensen" <news@bsvensen_news.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke undvære min daglige i-opkobling. Brugte
> mobilen som modem på sidste tur, men det er jo ikke billigt.
> Der findes vel ingen god oversigtsigt over ovenstående eller hva?

Hej.

Her kan du søge efter wi-fi i Europa.
http://www.wifinder.com/palm/

Mvh.
Torben

Fra : KHH

Dato : 06-01-06 11:55

Ja, jeg har det nu modsat, jeg vil hverken høre raio, se TV eller for den
sags skyld på internettet.

Jeg vil tillade mig, at holde ferie fra alt nymodens bras, og jeg håber, at
en stor del af campingpladserne ikke ikke vil falde for sådan noget fis.

Fra : Gamle

Dato : 06-01-06 12:57

"KHH" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil tillade mig, at holde ferie fra alt nymodens bras, og jeg håber,
> at en stor del af campingpladserne ikke ikke vil falde for sådan noget

Kører du med prærievogn?
Eller bruger du noget nymodens bras som en bil og campingvogn, for slet
ikke
at tale om gasvarme og køleskab?
Men du er vel stor nok til selv at bestemme og lade andre gøre ligeså.
Bl.a. campingpladserne, som yder den service overfor bl.a.
forretningsfolk.
Men de må måske ikke campere samtidig med, de arbejder?
Pas på dit blodtryk.

Mvh.
Torben

Fra : B. Svensen

Dato : 06-01-06 20:45

"KHH" <karlheinz@hansen.mail.dk> wrote in message
> [...]
at
> en stor del af campingpladserne ikke ikke vil falde for sådan noget fis.

Jamen sådan har vi det så forskelligt. Jeg slapper ikke af hvis jeg
ikke kender saldoen min bankkonto og kan kontrollere de
automatiske betalinger og kurserne på papirerne i mit depot.
Min pension er ikke så stor, så jeg kan slappe helt af.
Når jeg er væk hjemmefra i flere måneder af gangen, føler jeg
det nødvendigt at følge med hjemme
Så forograferer jeg og skriver dagbog og lægger det dagligt
på min webside.
Den læses ivrigt at mine børn og venner, som ofte kommenterer
den med e-mails. Det synes jeg er hyggeligt.
Hvis muligt læser jeg lokale aviser men også danske netaviser.
Ja, jeg slapper faktisk bedst af ved at være aktiv. Sådan er
vi så forskellige. At rejse betragter jeg ikke som ferie. Jeg
er opdagelsesrejsende, på min private oplevelsestur.
--
Hilsen Bent S.

Fra : KHH

Dato : 06-01-06 23:39

Jeg har compter med, af samme grund, at vi har anskaffet et digitalkammera.

Men da jeg tidligere kunne undvære interbettets lyksaligheder, så kan jeg
vel godt undvære det i de 3 uger vi er afsted.

Vi er også opdagelsesrejsende, og vi oplever på vore cykelture i både ind og
udland.

Det eneste jeg håber på, at der stadig findes campingpladser, hvor det
eneste de har er rene toiletter og baderum samt en vaskemaskine.

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 07-01-06 12:35

> [...]
>
> Det eneste jeg håber på, at der stadig findes campingpladser, hvor det
> eneste de har er rene toiletter og baderum samt en vaskemaskine.

Vaskemaskine - hm, helt uden nymodens teknik vil du åbenbart ikke være.

Nåh....men hvis nu du kan få dine rene toiletter og din vaskemaskine, kan
vi
andre så ikke få lov til at få et ordenligt køkken, gode badeforhold og
adgang til internettet? Behøver det ene at udelade det andet ??

Vi betaler jo selv for internettrafikken, så det går ikke ud over dit
budget. Og det er da hyggeligt, at man kan sende billeder hjem til
børn/børnebørn, mens man er ude at rejse. Og vi kan altså sagtens have en
afslappet ferie, selv om vi er på mailen med hele familien undervejs.

/Flemming U