Campingplads m. sne-aktiviteter
Fra : Bailey

Dato : 05-01-06 18:25

Hej allesammen

Vi er en familie på 2 voksne og 1 barn, som gerne vil køre
i vores autocamper ned til noget sne. Men er der nogle der kender en super
campingplads for børn sydpå hvor der er sne???
Vi er totalt nybegyndere.

Håber på mange forslag

Hilsen Heidi

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 05-01-06 21:36

"Bailey" <roennevang@FJERNtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i vores autocamper ned til noget sne. Men er der nogle der kender en super
> campingplads for børn sydpå hvor der er sne???

Nogen særlig grund til at i vil sydpå ? Vi har de sidste 4 år kørt norpå i
stedet med vor datter på nu 8 år. Og vi regner med at gøre det igen i år.
Samme sted - sammetid (næsten) hvert år; Idre Fjäll. Når i nu er i noget der
ligner en campingvogn så få i nok svært ved at finde en campingplads med
bedre beliggenhed for både by og lifter end deres.
Taler vi Sverigeskal i til Åre for at finde noget der er bedre - men Åre har
ry for at være præget/plaget af unge svenskere med for mange penge (pænt
svensk for durk !). Norge kan tilbyde Trysil - hvis man vl betale. Har ikke
selv været der men hører kun rosende om området - og negativt om priserne.
Sydpå er vi bedst kendt (atså ikke at de kan huske os) med Østrig - skal det
være godt skiområde og hyggeligt samt effektivt er St. Anton stadig meget
svær at komme udenom - til gengæld er området langt fra det mest
begyndervenlige. Så er et sted som St. Johan (Tyrol - pas på der er 2 mere
!) ligeså hyggeligt og meget bedre for begyndere - men har dog en noget
kortere sæson end St. Anton. Højdeforskellen gør utoligt meget i
ydersæsonen.
Dette var blot et par byer, vi selv kender gennem snart 35 års skiløb på
turistbasis - Maria Alm har vi f.eks. hørt en del godt om - Italien og
Frankrig har vi prøvet flere gange - blot for at vende tilbage til Østrig.
Og nu tøsen snart er ved at køre fra os ender det jo nok med Østrig igen
indenfor overskuelig tid

Hov - du skriver "håber på mange forslag"....det er jeg ked af - her var jo
kun 3½ !

Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Volvo når det spilder

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 05-01-06 22:17

"Bailey" <roennevang@FJERNtdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> i vores autocamper ned til noget sne. Men er der nogle der kender en super
> campingplads for børn sydpå hvor der er sne???

Hej.

Prøv at kigge på www.camping-brunner.dk
--

Med venlig campinghilsen