K: campingvogn i prisleje 15-30.000
Fra : Trix

Dato : 04-01-06 14:45

Skal være i rimelig stand og pæn.
Størrelse 4-5 m med 4 sovepladser og gerne toilet.

Nogen der har et godt tilbud?
Send gerne billeder.

fjern 2xFJERN i mailadresse

Hilsen Torben

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-01-06 15:18

"Trix" <mailFJERN@risager-giveFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Skal være i rimelig stand og pæn.
> Størrelse 4-5 m med 4 sovepladser og gerne toilet.
>
> Nogen der har et godt tilbud?

Det har jeg - men ikke når du ikke kan finde ud af at nøjes med at poste i
den rigtige gruppe - Hr. Risager!

--
Per, Esbjerg

Fra : Trix

Dato : 04-01-06 15:34

> Det har jeg - men ikke når du ikke kan finde ud af at nøjes med at poste i
> den rigtige gruppe - Hr. Risager!
>

> --
> Per, Esbjerg

Undskyld Hr. Per.

Hvis du ville gøre dig den ulejlighed at se på klokkeslettet vil du se, at
jeg postede i dk.fritid.camping først og i samme sekund jeg trykkede send
opdagede jeg fejlen.
Da jeg "desværre" fik en kunde i telefonen samtidigt, nåedede jeg ikke selv
at gøre opmærksom på fejlen.
Ak ja, det arbejde tager meget af ens fritid.

Godt at du var på pletten og kunne informere om fejlen. Det er så rart, at
andre har tid til at agere ordensmag

Undskyld, undskyld, undskyld Hr. Per fra Esbjerg.

Hilsen Torben

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-01-06 10:16

> [...]
> opdagede jeg fejlen.

> Da jeg "desværre" fik en kunde i telefonen samtidigt, nåedede jeg ikke

Lad os nu bare sige at det er rigtigt at du fik en kunde i telefonen. 1
minut senere havde du tid til at sende i den rigtige gruppe. Hvornår havde
du ikke tid til at slette den "forkerte" annonce?

> Godt at du var på pletten og kunne informere om fejlen. Det er så rart, at
> andre har tid til at agere ordensmag

Ordensmagt?

Tjah, jeg sender dig da gerne en bøde, så bliver vi nok ret hurtigt fri for
disse overtrædelser.

> Undskyld, undskyld, undskyld Hr. Per fra Esbjerg.

Du skal skam ikke kun sige undskyld til mig. Hvad med alle brugerne her, som
ikke er interesseret i enten annoncer eller i at læse annoncen 2 gange?

Det klæ´r dig ikke at være hånlig. Det var dig der gjorde noget forkert,
ikke mig.
--
Per, Esbjerg

Fra : Gert

Dato : 05-01-06 10:53

On Thu, 5 Jan 2006 10:15:30 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Du skal skam ikke kun sige undskyld til mig. Hvad med alle brugerne her, som
>ikke er interesseret i enten annoncer eller i at læse annoncen 2 gange?

Er du blevet valgt som talsmand for dem, eller blot selvbestaltet
talerør?

Fra : Trix

Dato : 05-01-06 19:00

> [...]
> minut senere havde du tid til at sende i den rigtige gruppe. Hvornår havde
> du ikke tid til at slette den "forkerte" annonce?

Jeg skylder dig ikke yderligere forklaring - du kan tolke sagens fakta som
du vil.

> Ordensmagt?

- godt du forstod budskabet.

> Tjah, jeg sender dig da gerne en bøde, så bliver vi nok ret hurtigt fri
> for disse overtrædelser.

En bøde for hvad?

> [...]
> gange?
>
> Det klæ´r dig ikke at være hånlig. Det var dig der gjorde noget forkert,

Hånlig? Hvordan du tolker det er din egen sag. Men hånlig.
Det er da vist dig der er hånlig!

/Torben

Fra : L.H.S.

Dato : 02-02-06 12:29

> [...]
> gange?
>
> Det klæ´r dig ikke at være hånlig. Det var dig der gjorde noget forkert,

Jeg kan såmænd godt leve med et enkelt forkert indlæg i ny og næ, det jeg
døjer med at leve med er at der straks er en eller flere der skal gøre
opmærksom på "problemet" og derved starte en tråd der kan blive ganske lang,
og alt sammmen for et enkelt indlægs skyld, ved snart ikke hvad der er værst
da, og dog jo det ved jeg det er den maraton tråd det altid starter til
ingen verdens nytte der kommer og vil altid komme en svipser ind imellem,
lev dog med det for pokker da ....
Leo

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-02-06 12:50

L.H.S. wrote:

> [...]
> tråd det altid starter til ingen verdens nytte der kommer og vil
> altid komme en svipser ind imellem, lev dog med det for pokker da ....

Og jeg kan godt leve med at nogle fejlposter et indlæg og at nogle derefter
vejleder vedkommende, men det er sindssygt irriterende, at der aldtid er
nogle, der så brokker sig over brok over fejlpostninger.
Og lur mig om ikke der skulle være en eller anden, der irriteres over brok
over brok over brok over fejlpostninger?
For ikke at snakke om brok over brok over brok over brok over
fejlpostninger?

Eller sagt på en anden måde - hvorfor i alverden synes du at det er bedre at
høre på det støj du udsender end det støj, du støjer over?
Hvem er det der skaber de lange tråde, der bekymrer dig så meget?
Hvor mange fingre er det nu, der peger på en selv, når man peger på andre?

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : L.H.S.

Dato : 02-02-06 17:07

> [...]
> Hvem er det der skaber de lange tråde, der bekymrer dig så meget?
> Hvor mange fingre er det nu, der peger på en selv, når man peger på andre?

Nu er det jo så godt nok første gang i rigtigt mang år jeg synes jeg ville
give min mening til kende, modsat dem der evigt og altid kommenterer andres
fejl, tror mange får meget tid til at gå med at holde øje med andre, men
hvad pokker det kan man jo også bruge sit liv til. og helt ærligt nu gider
jeg ikke kommentere mere på det, nu har i min mening om det
Leo

Fra : J S L

Dato : 05-02-06 18:59

> [...]

> Hvem er det der skaber de lange tråde, der bekymrer dig så meget?
> Hvor mange fingre er det nu, der peger på en selv, når man peger på andre?

???!!!!

Dig blandt andet..........du er sq da ikke en skid bedre!!!!
Hvad med bare at klappe i og acceptere at nogen laver en fejl.........manden
er jo blevet irettesat.........

Jai-Lau
Volvo 245 GLI Stc. - Adria Unica B 562 UP Exclusive
TomTom 5 Nav

Fra : Gert

Dato : 04-01-06 16:42

On Wed, 4 Jan 2006 15:17:54 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Det har jeg - men ikke når du ikke kan finde ud af at nøjes med at poste i
>den rigtige gruppe - Hr. Risager!

Det er godt nok et vigtigt ærinde du er ude i her !

Fra : Jan Bøgh

Dato : 04-01-06 18:13

Gert wrote:

> Det er godt nok et vigtigt ærinde du er ude i her !

Ja, tak til Per!

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-01-06 10:09

"Gert" <Gert@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er godt nok et vigtigt ærinde du er ude i her !

Du kunne tænke dig denne gruppe plastret til i annoncer?

--
Per, Esbjerg

Fra : Gert

Dato : 05-01-06 10:53

On Thu, 5 Jan 2006 10:09:18 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Du kunne tænke dig denne gruppe plastret til i annoncer?

Er det en konstatering eller et spørgsmål ?

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-01-06 00:11

> Er det en konstatering eller et spørgsmål ?

Hvad betyder et spørgsmålstegn?

--
Per, Esbjerg