Campingpladspriser.dk
Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 01-01-06 18:07

Alle campister ønskes et rigtig

Godt Nytår

Med venlig hilsen

www.campingpladspriser.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-01-06 21:12

Det sagde du også i går, men selvfølgelig er 2 reklamer bedre end en.

Kurt

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-01-06 10:37

> Det sagde du også i går, men selvfølgelig er 2 reklamer bedre end en.

2?

Hvis man så kunne nøjes med det, - men neej neej :)

På den anden side - skidt pyt når det nu er så relevant som det er.

:)
--
Per, Esbjerg

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 03-01-06 21:44

Kurt B. Andersen skrev:

> Det sagde du også i går, men selvfølgelig er 2 reklamer bedre end en.
>
> Kurt

Hej Kurt

Jeg håber naturligvis ikke, at du har taget dette ilde op. Hjemmesiden
er indtil nu kun lavet på privat-basis, og er en oplysnings-hjemmeside
for alle campister. Det mener jeg kun kan være til gavn for
campisterne. Du er en af de heldige/uheldige, som er faldet over linket
til siden, men der kan være andre campister end dig, som måske kan
have glæde af den. Jeg mener ikke at jeg krænker nogen ved at lægge
linket ud på dette debat-forum, da det kun kan være til glæde for
campisterne, og sandsynligvis også for flere af campingpladserne. Der
er mig bekendt heller ikke andre hjemmesider, som oplyser priserne på
samme måde som det bliver gjort på www.campingpladspriser.dk, og
derpå mener jeg heller ikke, at jeg krænker nogen.

Med venlig hilsen

www.campingpladspriser.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-01-06 22:12

"Campingpladspriser.dk" <sammenlign@campingpladspriser.dk> skrev i en
meddelelse news:1136321046.666318.15870@g14g2000cwa.googlegroups.com...

Kurt B. Andersen skrev:

> [...]

samme måde som det bliver gjort på www.campingpladspriser.dk, og
derpå mener jeg heller ikke, at jeg krænker nogen.

Det er overhovedet ikke et spørgsmål om du krænker nogen eller ej, men mere
et spørgsmål om, at du krænker reglerne for, hvad nyhedsgrupperne skal
bruges til.
I øvrigt er jeg ligeglad med om det er på privat initiativ eller
kommercielt, for de fleste kommercielle starter jo som private, og når først
de er blevet kendte nok, kan de tjene penge og plastre det hele til med
reklamer.
Hvis alle andre campinghjemmesider også besluttede at reklamere her så
ødelægger det jo hele ideen med grupperne. Hvis jeg husker rigtigt er det
faktisk kun i opslag gruppen, at man må reklamere.
Jeg kan ikke udtale mig om din side, da jeg af princip ikke besøger sider,
som der reklamerer på denne måde, for så er formålet med reklamen jo
pludselig opfyldt, hvorved pgl. får et godt resultat af sin "ulovlige"
reklame.
Så det er din måde at reklamere på, der irriterer mig lidt, idet du ikke
optræder som en person, men som en hjemmeside. En hjemmeside kan ikke
diskutere i en nyhedsgruppe, det kan en person.
Et hint til dig kunne f.eks. være, at du i din signatur indsatte et link til
din hjemmside, det er helt lovligt. Men så burde der i Fra linjen i stedet
stå et navn.
Så kunne du på denne måde få lavet lidt reklame for din hjemmeside. Desto
mere du så "blandede" dig i de få diskussioner der er her i gruppen, desto
mere kunne du lave "lovlig" reklame.
Alene det, at du også underskriver dig med navnet på din hjemmeside, når du
henvender dig til mig, viser også at du har et mere eller mindre kommercielt
formål.
Jeg føler mig faktisk lidt tåbelig nu, hvor jeg bruger tid på at diskutere
med en hjemmeside i stedet for en person
Kan en hjemmeside have en mening om noget som helst.
Men i øvrigt godt nytår og held og lykke med din hjemmeside, selv om jeg
ikke ved, hvad den præcist indeholder.
Det kan jo godt være, at jeg rent faktisk går glip af noget ved ikke at
besøge siden, men man har vel et princip

Kurt