Tur til Athen via Venedi ?
Fra : Kim Jensen

Dato : 26-12-05 15:45

På DK4 tog Peer Neslien en færge til Athen fra Venedi, er der nogen i
gruppen der har prøvet denne tur, og ved hvor lang tid turen tager og koster
med cv.
Evt. en internet adresse hvis i skulle ligge inden med den.

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 26-12-05 16:25

"Kim Jensen" <kim.jensen_blok.spam_@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hej Kim, her er en beretning at savle over:

http://www.campingferie.dk/h2_rejseinspiration/s/Krydstogt_med_campingvognen.asp

Nederst er en faktaboks med adresser og priser.

ivan, århus

Fra : Kim Jensen

Dato : 26-12-05 17:53

Ja det var lige det jeg søgte Tak. Ja der skal efterhånden ikke så meget til
at ønsker sig sommer og sol igen. Ferieplanlægningen er efterhånden begyndt
at rørre på sig.

Fra : Sten Bo

Dato : 27-12-05 10:21

> [...]
> koster med cv.
> Evt. en internet adresse hvis i skulle ligge inden med den.

Hvis man mangler færger er her et godt link

http://www.maritimelinks.dk/faerger.htm

Hvor http://www.ferrycenter.se/ er i særklasse.

Der var, på den, på et tidspunkt en kortsøgning med ruterne indtegnet,
hvilket var meget inspirerende, men jeg syntes ikke at jeg kan finde lige
det igen. Nu klikker man bare på landet og må så selv finde geografien,
punkterne fra til.

Ret mig hvis jeg har overset noget.

God tur - dem på pc´en er også hyggelige.

mvh Sten