Erfaring med sidestykker til Fiamma-solsej~
Fra : BK

Dato : 15-12-05 21:22

Hej.
Vi har i sommer købt en brugt campingvogn, hvor der var påmonteret et
Fiamma-solsejl. Dette har vi brugt en del, da vi er et par "halvgamle", der
tager afsted uden børn, og derfor ikke nødvendigvis behøver slå fortelt op -
også fordi vi har brugt at tage afsted på week-end ture.
Vi har set, at man kan købe sidestykker til solsejlet ... af en art plastik,
og til en pris af ca. kr. 1.000,- pr. stk., og så er det vist også betalt!
Forinden vi evt. investerer i dette tilbehør, hører jeg gerne om gode eller
dårlige erfaringer med disse sidestykker? Og måske nogen har et indkøbssted
på nettet med camp.tilbehør til rimelige priser?

På forhånd tak for evt. kommentarer, og glædelig jul til alle!
Mvh, Birte.

Fra : verner

Dato : 15-12-05 22:13

"BK" <birte@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>

> Vi har set, at man kan købe sidestykker til solsejlet ... af en art
> plastik, og til en pris af ca. kr. 1.000,- pr. stk., og så er det vist
> også betalt!

Hos HKS i Løkken kan du få et sidestykke til henholdsvis 548.-kr
og et til 748.-kr.med tilbehør.

> Forinden vi evt. investerer i dette tilbehør, hører jeg gerne om gode
> eller dårlige erfaringer med disse sidestykker? Og måske nogen har et
> indkøbssted på nettet med camp.tilbehør til rimelige priser?

Vi har haft meget glæde af et sidestykke som kan placeres i den side man
ønsker!.
Det giver læ for vinden og ikke mindst for slagregn så møblerne ikke bliver
våde.
Vi har meget glæde af et sidestykke og kan varmt anbefale at købe et, det
gør solsejlet
meget mere anvendeligt.

> På forhånd tak for evt. kommentarer, og glædelig jul til alle!
> Mvh, Birte.

MVH
verner

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 15-12-05 22:26

> [...]
> indkøbssted på nettet med camp.tilbehør til rimelige priser?
>
> På forhånd tak for evt. kommentarer, og glædelig jul til alle!

Godt nok er det en pose-markise vi har - men sidestykkerne er de samme
Vi købte 2 stk Fiamma til en meget lavere pris - dem i har set må være de
blå fra DCT.
Vores er lyse grå m/vindue og lavet i relativ let nylon - men holder
sagtens. Efter 1 sæson ses ingen brugsspor.
Se hos: http://butik.hks-camping.dk/default.php?cPath=345_365_366_369
Rul et stykke ned til du ser en dame med en badebold - bag hende er
sidestykket
Vi har købt billige model uden græskant og har ingen problemer haft med
snavs fra jord - trods flere solide skyller
i løbet af sæsonen.
Eneste anke er at de er ret lange - på vor gamle Adria gik de _helt_ til
jorden - det var lidt svært at spænde dem op.
På vor nye vogn er det endnu værre - der sidder teltskinnen 1,9 m over
jorden.....

Forresten er det ikke noget problem at være 2 voksne og 1 barn under en
3-meter markise

Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Volvo når det spilder