Kør selv ferie til sommer - Italien Spørgs~
Fra : Frank Dick-Nielsen

Dato : 14-12-05 18:30

Hej i gruppen.

Vi skal på ferie i sommerferien. Spørgsmålet er bare hvad vi skal, og
det skader jo ikke at være i god tid.

Egentlig vil vi helst ligge i telt som vi plejer, men det kniber med
pladsen i bilen hvis vi skal køre langt.

Kunne godt tænke mig at komme til Italien, og om det bliver
mobilehome, hotel eller andet vi kommer til at bo på gør ikke så meget
- vi skal forhåbentlig være udendørs alligevel.

Nogen der har nogen gode forslag til en god ferie (telt kan evt også
være en mulighed)

Gerne et par steder så vi fik set lidt forskelligt.

Her er lidt om os.

M/K på 34 år, unger på 8 og 11 år.
Bil: Citroen C4 med tagboks.
Bopæl: Bornholm
Ønsker: sandstrand tæt på, by relativt tæt på, seværdigheder i
kørselsafstand, 14 dages ferie, pris for overnatning i 14 dage Max
8.000,- Gerne strandvejr

Alle forslag er velkomne (ALT mener jeg - kan sagtens være andre
steder hvis det opfylder vores ønsker). Vi regner med en overnatning
på ud og hjemtur.

Hvis der findes et sted man kan køre til med godt vejr hvor man kan
leve som konger uden at det koster noget særligt kunne det også godt
være spændende.

Håber på lidt hjælp

Mvh Frank

Fra : Prikke

Dato : 31-12-05 18:49

"Frank Dick-Nielsen" <f.dick@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis der findes et sted man kan køre til med godt vejr hvor man kan
> leve som konger uden at det koster noget særligt kunne det også godt

Hej Frank.

I sommeren 2003 drog hele familien (2 voksne og 3 drenge i alderen 0-8) på
campingferie i Norditalien. Vi lejede et fuldt udstyret villatelt på Camping
Sassabanek ved Iseo-søen (www.sassabanek.it) og havde en kanonferie.
Af minusser kan nævnes:
-det er ikke billigt, jeg mener, at vi gav 550,- kr. pr. overnatning og
maden i Italien er mindst lige så dyrt som i DK.
-man kan ikke bade i søen - den er meget lidt lækker, men campingpladsen er
udstyret med hele 4 pools (+tennisbaner m.m.).

Alt i alt kan jeg kun anbefale både feriested og campingplads.

Godt Nytår.
Per