Koblingskabel til LT31. Haster, haster
Fra : mogens

Dato : 10-12-05 00:01

Netop hjemkommet fra heftig julefrokost bliver jeg ringet op af min
svoger der er på tur til København i deres nyerhvervede VW camper.
Det er en LT 31 årgang 80, diesel 6 cyl. Audimotor. Koblingskablet er
bare gået på den og den holder på en ell. anden P-plads i KH Vest.
Hvor får man fat i sådan et kabel her og nu og i hvert tilfælde
helst imorgen. Han mener selv at han kan skifte kablet. Vil være meget

taknemlig for hjælp til fremskaffelse af sådan et kabel.
Mail venligst til mig hvis du kan hjælpe og jeg vil formidle videre
kontakt.
Bedste hilsner
Mogens
maavenz@get2net.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-12-05 19:26

mogens wrote:
> [...]
>
> taknemlig for hjælp til fremskaffelse af sådan et kabel.
> Mail venligst til mig hvis du kan hjælpe og jeg vil formidle videre

Der er nok større chance for svar i en af bilgrupperne, da et koblingskabel
næppe er specielt for en Camper men nok er et gængs kabel til LT80.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.