Anne-Vibekes Mathis og Mia er....
Fra : verner

Dato : 08-12-05 17:10

Anne-Vibekes Mathis og Mia er nået til Skotland. Magen til makværk af en
campingudsendelse skal man lede længe efter. Det er en faliliefilm om
Anne-Vibekes to unger i fokus hele tiden. Emnet er Mathia og Mia i
campingvogn... Mia får skiftet lorteble... Mathias hopper i vandpyt o.s. v.
Det er så dårlige "campingudsendelser" at niveauet passer til DCU" det er
vel også derfor de har indledt et samarbejde.

Fra : Steen Larsen

Dato : 08-12-05 19:09

PLONK!!!!

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Per

Dato : 10-12-05 01:33

verner skrev:
> [...]
> Det er så dårlige "campingudsendelser" at niveauet passer til DCU" det er
> vel også derfor de har indledt et samarbejde.

Ja, det er ikke særlig spændende. Der er meget mere "gods" i familien
Nesleins udsendelser.

Fra : Sten Bo

Dato : 10-12-05 14:21

"Per" <no@way.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er ikke særlig spændende. Der er meget mere "gods" i familien
> Nesleins udsendelser.

Vi har ikke set udsendelsen, men hvis nu man lige har fået børn og tænker i
campingbaner - det gør man som unge forhåbentlig ofte - er det måske rart
at blive overbevist om at andre klarer tingene uden at ungerne og forældre
tager skade.

Altså et program med et budskab som ikke umiddelbart passer til snoningerne
af jeres hjerner - hvor gamle er i?? grin...

Her i huset har vi også en hel del programmer vi er meget uenige om. -
1´2´verdenskrig - discovery science . Opera, (hende med kvinder der glor og
snakker), Dr. "navle-pil" osv. osv.

Vi skal sikker tsnart også se at gravide med skal camperer - og mangler så
også at høre/se hvordan hvor den lykkelige begyndelse skete. Jeg mødte ham
på single-camping - med den mangler vist lidt i at fænge endnu.

Men jeg tror i er faldt ned i en gal rille måske uden at opdage det?
Reklamer har mange ansigter...

Fra : verner

Dato : 10-12-05 15:52

> Vi har ikke set udsendelsen,

Og ALLIGEVEL er du klar til at nedgøre andre uden at du aner
hvad du udtaler dig om? Hvad med at se udsendelsen og kom så
med din kritik hvis du SÅ har noget at kritisere!
Dien udtalelser sten bo er på nuværende grundlag baare
ævle bævle ))

men hvis nu man lige har fået børn og tænker i
> campingbaner

se nu udsendelsen du taler ud i den blå luft.

> Altså et program med et budskab som ikke umiddelbart passer til
> snoningerne af jeres hjerner - hvor gamle er i?? grin...

Nu gætter du igen.

> Men jeg tror i er faldt ned i en gal rille måske uden at opdage det?

Vi udtaler os om noget vi har set hvad udyaler du dig om??

> mvh

Hilsen
verner

Fra : beerdog01@ofir.dk

Dato : 13-12-05 16:00

verner skrev:

> [...]
> Det er så dårlige "campingudsendelser" at niveauet passer til DCU" det er
> vel også derfor de har indledt et samarbejde.

Men der er vel intet her i verden som forhindrer dig at i springe væk
fra programmet - når DU efter 2 minutter har set at det er som det
plejer at være VEL Verner ?

For det er jo ikke første gang du ser en hel af hendes udsendelser vel
?

Jens

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 13-12-05 17:53

<beerdog01@ofir.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Jamen Jens - det er da ikke særligt pænt af dig!

Der er jo ikke meget sport i at bladre væk fra udsendelser man ikke kan
fordrage - når man nu får energi af at udsprede galde og kritik over disse
udsendelser, vel??

Det med at bladre væk, er jo kun gode råd, som gives til dem, der kritiserer
kritikernes evige hærgen. Men det gælder da ikke begge veje - det vil da
være for nem en løsning

/Flemming U