Camping La Baume, Frejus
Fra : Michrist

Dato : 08-12-05 16:17

Hej.

Vi er en familie med teenage-drenge, som har lidt kig på en mobile
home ferie på nævnte plads. Der er en del selskaber, der åbenbart
har mobile homes der. Er der nogle i gruppen, der har erfaringer fra
nævnte plads og som kan fortælle lidt om deres oplevelser derfra?

På forhånd tak

Mvh. Mich

Fra : Claus

Dato : 09-12-05 17:05

"Michrist" <michrist61@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Mich

Jeg var dernede i 1983... Så selve niveauet på pladsen kan have ændret sig
meget, men jeg husker det som en fin plads.
Største ulempe synes jeg dog var at den lå 7 km. fra vandet. Så dels føltes
det varmere end nede ved vandet og dels var der køreturen hver gang vi ville
til vandet.
Personligt foretrækker vi pladser som "ligger på stranden" da vi så kan gå
tur langs vandet om aftenen og bade når vi lige får lyst.

Vh. Claus