Det bedste og det værste ved dit hus
Fra : Finn Christiansen

Dato : 05-12-05 19:27

Hej
Sidder og tegner lidt skitser over mit og konens drømmehus.
Efter at have boet i flere forskellige huse, har vi selvfølgelig oplevet
gode og dårlige sider ved forskellige indretninger, hvilket jeg gerne vil
tage forbehold for, når jeg skal designe huset.
Jeg vil derfor blive glad for at høre jer alle, hvad der er godt og skidt
ved de huse, som i bor i lige nu (eller også gamle erfaringer fra tidligere
huse.)

Som eksempel fra vores egne erfaringer:

Konen elsker vores store køkken, hvor vi har en stor Ø i midten, hvor hun
kan bage med børnene og lave mad mens de læser lektier. Gæster kan sidde på
barstole og få en velkomstdrink osv. Så det skal selvfølgelig med i det nye
hus.

Omvendt hader vi alle vores indgang, hvor der ikke er plads til noget, og
som resultat flyder det med sko og overtøj.

På forhånd tak for hjælpen
MVH
Finn

Fra : Sten Bo