campingvogn fra tyskland
Fra : Be Ka

Dato : 04-12-05 20:51

Dette emne har sikkert været oppe at vende her tidligere (hvilket jeg ikke
har set), men jeg kunne gidt tænke mig at vide hvad erfaringer andre har fra
at hente brugt Cv i Tyskland, fra forhandler.

Kan I henvise til bestemte forhandlere.

Hvad med garantien? hvad er almindelig og har det fungeret?

Fra : lene

Dato : 06-12-05 20:02

hej.

Vi købte en vogn i sommers hos en privat i Tyskland.'

Den var ca 15000 kr billigere end herhjemme.
Husk at hvis vognen er ældre end 97 er der 50mbars tryk på
gassen, hvor vi kører med 30 mbar herhjemme. Vi måtte lave det
om, og fandt en forhandler der kunne "nøjes" med 3500 kr. for at
lave det om til 30bar. Mange forhandlere nægtede at lave det om,
og flere ville have mellem 10.15.000 kr for det.
Vi fandt også ud af at der ikke var varmt vand og ingen service
klap i vognen, hvilket der er hvis den samme årgang var købt
herhjemme.
Vi er dog trods alt glad for vognen, men husk at kigge godt
efter.

mvh
Lene

Posted with NewsLeecher v1.0 Final