Advarsel!
Fra : Sten Bo

Dato : 02-12-05 13:32

Ny Campingportal og Vil du være med? - indeholder tarveligt og skuffende et
campinglink der går til en pornoside.

Jeg har glemt lige hvad det er, men nogle med god hukommelse skriver "føj"
nede i tråden, og så er det vel for sent at redde nattesøvnen.

Gad vist hvad Andreas Falck ville ha sagt

Her er hans signatur

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Jeg har ikke prøvet - men det er måske også til noget andet?
Hvem tør? ...

Mvh Sten
--
Intet i denne verden
er helt af en anden verden.

Fra : Sten Bo

Dato : 02-12-05 13:41

,
> --
> Intet i denne verden
> er helt af en anden verden.

I opfatter vel, at jeg bare kommer med lidt modgift så i har andet at tænke
på.

Fra : campingguiden@innweb~

Dato : 02-12-05 16:45

Vi beklager meget denne ubehagelige situation, og melder derfor klart
ud hvad der er sket:

I næsten et år har vores virksomhed, som er den retmæssige ejer af
Campingguiden.dk (købt af virksomheden beaumonde solutions, da denne i
februar gik konkurs), kørt en domæneklagesag mod ejeren af
www.annoncebasen.dk. Denne, som tidligere var ansat i beaumonde som
ansvarlig for Campingguiden.dk, afmeldte i forbindelse med beaumonde's
konkurs domænet, og registrerede det i eget navn. I klageperioden har
domænet www.campingguiden.dk peget på hans www.annoncebasen.dk.

Da vi, i sidste måned, vandt klagesagen og dermed retten til domænet
som endeligt bliver overdraget til os d. 12 december, valgte ejeren af
www.annoncebasen.dk at pege vores www.campingguiden.dk på en
pornoside.

(henviser til domæneklagenævnets afgørelse:
http://www.domaeneklager.dk/uploads/753-campingguidendk.pdf )

Vi beklager naturligvis meget dette barnlige forsøg på at ødelægge
vores troværdighed over for de danske campister, men lover, at så
snart domænet er i vores hænder vil Campingguiden.dk blive drevet som
før.

Med venlig hilsen

InnWeb / Campingguiden.dk

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 02-12-05 17:15

Tak for info.

Problembarnet hedder

Søren Damgaard Sletto

Søndergade 5 A,1 th

5000 Odense C

og han driver denne

Kick|Media
Søndergade 5A
5000 Odense C

med denne mailadresse: info@kickmedia.dk

Man må da håbe, at hans seriøse kunder finder ud af denne meget
professionelle brug af internttets mange muligheder, og tager konsekvensen
af det !

/Flemming U

Fra : Knagsted

Dato : 31-12-05 09:55

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> wrote in message
> [...]
>
> Man må da håbe, at hans seriøse kunder finder ud af denne meget
> professionelle brug af internttets mange muligheder, og tager konsekvensen

Og vist disse:
http://www.annoncebasen.dk/
http://www.midtfyns-gym.dk/oask/partner4.pl
http://www.campingdanmark.dk/pages/rubrik/annoncer.asp?subGroupGuid=2118