Ny campingportal
Fra : klanger

Dato : 02-12-05 10:24

Vi er et "lille" webfirma, som er i gang med igen, at starte
wepportalen...campingguiden.dk op. Jeg er redaktør for siderne, og ville
meget gerne i kontakt med evt. familier der kunne tænke sig, at skrive
om deres rejseoplevelser til siderne. Vi har endnu ikke lagt os fast på
hvordan siderne fra campisten skal se ud, så også her vil vi gerne i
dialog med campister der har lyst til, at komme med ideer om hvad DE
ønsker sig af en god og informativ webportal for CAMPISTER. Vi vil gerne
høre fra så mange som muligt, intet er for småt og intet er for stort.
Så skriv til mig hurtigst muligt, så vi kan snakke lidt om vores ideer
og ikke mindst dine. Webportalen startes op fra den 1. januar 2006 Håber
nogen vil være med.... Skriv til... campingguiden@hotmail.com Vi bruger
indtil videre en "offentlig" mail adresse, da vi tildligere havde dårlig
erfaring med mail fra useriøse personer som lagde vores rigtige mail
adresse ned. Hvis du som sagt har lyst til, at være med, får du
selvfølgelig en anden mail adresse du kan skrive til. Håber, at høre fra
dig!

http://www.kandu.dk/

Fra : J.L.

Dato : 02-12-05 10:50

"klanger" <klanger.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> adresse ned. Hvis du som sagt har lyst til, at være med, får du
> selvfølgelig en anden mail adresse du kan skrive til. Håber, at høre fra

Hold da op !!! ...... hvor er du dog useriøs mand ! ..... og hvad bliver man
så bombarderet med efter man har udleveret til email til dig !!!!

Fy for f.......

Fra : Fr Pedersen

Dato : 02-12-05 12:18

Fra : Fr Pedersen

Dato : 02-12-05 12:19

Gå ikke ind på sitet, der vises porno. Ad hvor er i ulækre. Er det
en ny måde at tjene penge på. Hva!!!!!

Fra : campingguiden@innweb~

Dato : 02-12-05 16:46

Vi beklager meget denne ubehagelige situation, og melder derfor klart
ud hvad der er sket:

I næsten et år har vores virksomhed, som er den retmæssige ejer af
Campingguiden.dk (købt af virksomheden beaumonde solutions, da denne i
februar gik konkurs), kørt en domæneklagesag mod ejeren af
www.annoncebasen.dk. Denne, som tidligere var ansat i beaumonde som
ansvarlig for Campingguiden.dk, afmeldte i forbindelse med beaumonde's
konkurs domænet, og registrerede det i eget navn. I klageperioden har
domænet www.campingguiden.dk peget på hans www.annoncebasen.dk.

Da vi, i sidste måned, vandt klagesagen og dermed retten til domænet
som endeligt bliver overdraget til os d. 12 december, valgte ejeren af
www.annoncebasen.dk at pege vores www.campingguiden.dk på en
pornoside.

(henviser til domæneklagenævnets afgørelse:
http://www.domaeneklager.dk/uploads/753-campingguidendk.pdf )

Vi beklager naturligvis meget dette barnlige forsøg på at ødelægge
vores troværdighed over for de danske campister, men lover, at så
snart domænet er i vores hænder vil Campingguiden.dk blive drevet som
før.

Med venlig hilsen

InnWeb / Campingguiden.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 16:54

Så skulle du nok have ventet til du havde fuld kontrol over siden med, at
skrive her men du kan jo lave et indlæg når tid er så kan det jo være, at du
kan rette op på det dårlige omdømme du nu har fået.

--
Dannie

Fra : campingguiden@innweb~

Dato : 02-12-05 17:06

Hej Dannie,

Det kan du på sin vis have ret i.

Klanger skrev indlæget for at få tilbagemeldinger fra campister, for
at få inspiration til stoffet som skal udgøre den nye
Campingguiden.dk - og som han rigtigt nok skriver, så åbner siden
først fra d. 1. januar 2006.

Det er dog yderst beklageligt, at smudskasteri af dén skuffe kan finde
sted.

Med venlig hilsen

InnWeb / Campingguiden.dk

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 02-12-05 18:26

"klanger" <klanger.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>adresse ned. Hvis du som sagt har lyst til, at være med, får du
>selvfølgelig en anden mail adresse du kan skrive til. Håber, at høre fra

Ja det forstår man sgu godt Søren .....

Domænenavn: campingguiden.dk
DNS: campingguiden.dk
Registreret: 2004-11-26