Vil du være med?
Fra : klanger

Dato : 02-12-05 10:21

Vi er et "lille" webfirma, som er i gang med igen, at starte
wepportalen...campingguiden.dk op. Jeg er redaktør for siderne, og ville
meget gerne i kontakt med evt. familier der kunne tænke sig, at skrive
om deres rejseoplevelser til siderne. Vi har endnu ikke lagt os fast på
hvordan siderne fra campisten skal se ud, så også her vil vi gerne i
dialog med campister der har lyst til, at komme med ideer om hvad DE
ønsker sig af en god og informativ webportal for CAMPISTER. Vi vil gerne
høre fra så mange som muligt, intet er for småt og intet er for stort.
Så skriv til mig hurtigst muligt, så vi kan snakke lidt om vores ideer
og ikke mindst dine. Webportalen startes op fra den 1. januar 2006 Håber
nogen vil være med.... Skriv til... campingguiden@hotmail.com Vi bruger
indtil videre en "offentlig" mail adresse, da vi tildligere havde dårlig
erfaring med mail fra useriøse personer som lagde vores rigtige mail
adresse ned. Hvis du som sagt har lyst til, at være med, får du
selvfølgelig en anden mail adresse du kan skrive til. Håber, at høre fra
dig!

http://www.kandu.dk/