Vil du være med?
Fra : klanger

Dato : 02-12-05 09:18

Vi er et "lille" firma som arbejder på ny opstart af campingsiderne,
campingguiden.dk
Jeg er redaktør på nævnte side og ville høre om der er nogle familier
der kunne tænke sig, at være med til henover sæsonen 2006, at skrive
lidt til vores sider om deres oplevelser på deres camping ture. I
øjeblikket har vi ikke lagt os fast på hvilke emner i evt. gerne skulle
skrive om. Vi vil først høre om der er nogen der vil være med, og så ud
fra en snak finde ideerne. Håber nogen vil være med til en spændende og
ny camping side. Vores website kommer til, at køre fra 1. januar 2006.
Men som sagt alle er velkommen hvis man har lyst. Skriv først her, og
smid evt. en email adresse, så kan vi snakke videre derfra. Med venlig
hilsen Karsten

http://www.kandu.dk/

Fra : Per H

Dato : 02-12-05 10:22

On Fri, 02 Dec 2005 08:18:08 GMT, "klanger" <klanger.news@kandu.dk>
skrev:

>Vi er et "lille" firma som arbejder på ny opstart af campingsiderne,
>campingguiden.dk
>Jeg er redaktør på nævnte side og ville høre om der er nogle familier

Ihvertfald ikke til den gang porno der er på siden pt.

Vh Per

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-12-05 13:50

klanger wrote:
> Vi er et "lille" firma som arbejder på ny opstart af campingsiderne,
> campingguiden.dk

Ja, og også et ret så amatøragtigt et af slagsen. Ingen seriøse ville bruge
kandu-serveren til usenet og hotmail til email.
Spam-spam-spam!

Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Sten Bo

Dato : 02-12-05 18:23

> Ja, og også et ret så amatøragtigt et af slagsen. Ingen seriøse ville
> bruge kandu-serveren til usenet og hotmail til email.
> Spam-spam-spam!
>
> Jan
>
> --
> Fotoamatør af Guds (u)nåde.
> PS: Nye (opdateret 11/11/2005) knipserier kan findes på
> http://jan.boegh.net/foto.htm

Men navnet er godt med en masse mere eller mindre relevante hits i google.

Er der ikke også en bog med campingpladser der hedder sådan?

Vi så i aftes "Springet" om iværksættere fra TV2 hvor man også havde
opstarten for nyt ejerpar af Ribe camping under luppen - hvor man derfra
var meget kede af at ha betalt kr.25 000 for en annonce i campingguiden med
fremhævet nyt ejerpar og ny e-mail - havde afleveret færdigt materiale - og
oplevede, at man stadig havde den gamle ejer og adr. på annoncen. Det var
vist bare ærgerligt!!

Men det er vel et tilfældigt sammenfald af et populært navn?

Udsendelsen og Ribe camping er omtalt på TV2 s side. Det ser ud til at de
nye ejere har styr på tingene og de gik da også videre i konkurancen efter
at ha været under Inge Correll s lup

Mvh Sten

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 02-12-05 16:34

Stakkels Karsten.
Umoden og uden nogen at få kærlighed af. Og nødt til at tilfedsstillesig
selv, gennem dnene type spam. Ærgerligt, at der ikke er en adresse,
hvortil
vi kan sende en narresut, han kunne trøste sig med.

Men tænk; Han synes garanteret, at det var sjovt!! Der er timer for en
psykolog i den knægt.

/Flemming U

Fra : campingguiden@innweb~

Dato : 02-12-05 16:47

Vi beklager meget denne ubehagelige situation, og melder derfor klart
ud hvad der er sket:

I næsten et år har vores virksomhed, som er den retmæssige ejer af
Campingguiden.dk (købt af virksomheden beaumonde solutions, da denne i
februar gik konkurs), kørt en domæneklagesag mod ejeren af
www.annoncebasen.dk. Denne, som tidligere var ansat i beaumonde som
ansvarlig for Campingguiden.dk, afmeldte i forbindelse med beaumonde's
konkurs domænet, og registrerede det i eget navn. I klageperioden har
domænet www.campingguiden.dk peget på hans www.annoncebasen.dk.

Da vi, i sidste måned, vandt klagesagen og dermed retten til domænet
som endeligt bliver overdraget til os d. 12 december, valgte ejeren af
www.annoncebasen.dk at pege vores www.campingguiden.dk på en
pornoside.

(henviser til domæneklagenævnets afgørelse:
http://www.domaeneklager.dk/uploads/753-campingguidendk.pdf )

Vi beklager naturligvis meget dette barnlige forsøg på at ødelægge
vores troværdighed over for de danske campister, men lover, at så
snart domænet er i vores hænder vil Campingguiden.dk blive drevet som
før.

Med venlig hilsen

InnWeb / Campingguiden.dk