Camping Hansapark
Fra : S.B.

Dato : 25-11-05 21:58

Hej

Nogen der kan anbefale en god campingplads nær Hansapark?
selvfølgelig egnet til børn, men også med forholdsvis gode faciliteter, da
vi kommer på MC og i telt er det ret begrænset hvad vi kan slæbe med af
borde og stole, så god resturant, hvor det også er muligt at få morgenmad
serveret osv i den dur, er det vi leder efter
Ville selvfølgelig heller ikke gøre noget om den ligger ud mod kysten, så
man også kunne få en dukkert der
Nogen gode forslag?

/Steen

Fra : Jan

Dato : 29-11-05 12:06

Hej
Vi havde en god familieferie på campingpladen Rosenfelder strand.
www.rosenfelder-strand.de
Den ligger ikke lige ved siden af, men i rimelig køreafstand. Der er
meget spændende at se i området. Desværre gik vores kamera itu på
den tur så der er ikke nogle billeder jeg kan vise. Mere
rejseinspiration kan du få på www.jankirkedal.dk
Venlig hilsen
Jan

Fra : S.B.

Dato : 29-11-05 18:47

"Jan" <jankirkedal@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Den ser da yderst fornuftig ud den der plads.
takker for den oplysning

/S