S: Pintohingst
Fra : Hans Jørgen Gylling

Dato : 12-06-01 11:48

Hejsa NG . Ved ikke om dette indlæg er placeret i den rigtige gruppe, men
jeg prøver alligevel

Følgende indlæg er indrykket p.v.a. min papdatter, Monika :

Jeg har min pinto-hingst til salg , da jeg er flyttet i lejlighed, og
således ikke mere har mulighed for at have den ........
Den har flg. data :

> Navn: Casanova
> Køn: Hingst
> Alder: 5 år
> Race: Pinto
> Farve: Sortbroget
> Højde: 1.37 i stg. (2ér pony)
> Niveau i dressur: LC - LC2, kapacitet til mere
> Niveau i spring: LC - LB, kapacitet til mere
> Passet med: Smed, ormekur
> Avls resultater: 5 hoppeføl, 1 hingsteføl alle broget.
> Papirer: Er der ikke nogen af
> Prisside: 13- 15000,-

Ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at rette henvendelse
til mig på tlf. 97183190 eller på min mobil : 22481877
eller via min email : monikajoergensen@jubiimail.dk

m.v.h.

Monika

Fra : anja

Dato : 12-06-01 12:13

Prøv også at sætte annoncen i dk.marked.privat.dyr

Det er der folk kigger efter køb & salg.

Hans Jørgen Gylling <gylling18@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_rmV6.5441$rs4.999872@news010.worldonline.dk...