MUHHAhahahah
Fra : Anders Houmark

Dato : 12-06-01 11:30

Ja andet end at grine kan jeg ikke, efter at have læst "Tænk Og Test's" ADSL
artikkel.

Meget af artiklen er baseret på 80.000 test der er lavet på babeltech.dk -
HA! De har jo også haft en heeeeeeelt vild fed linie at teste på... 2mbit
var det ikke? muhaha...

Hele artiklen er virkelig dårlig - efter min mening. De har ikke forstået
den måde adsl fungere, de synes det er meget forkert at udbyderene ikke kan
garantere en bestemt hastighed..

Efter at have læst deres artikel sidder man alligevel lige og tænker lidt..
Hvis hele deres blad er skrevet på samme måde ( hvor de skriver om noget de
ikke helt har forstået ) så er det jo langt fra fedt, og de kan nemt bilde
mig noget ind i andre artikler, f.eks. ved jeg da intet om kabine-kufforter
virker eller holder..

Mvh Anders Houmark

Fra : JK

Dato : 12-06-01 11:35

"Anders Houmark" <alfaman@nospam.mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> [...]
> ikke helt har forstået ) så er det jo langt fra fedt, og de kan nemt bilde
> mig noget ind i andre artikler, f.eks. ved jeg da intet om

ak-ja, man ska' ikke tro på alt det man læser

/JK

Fra : Simon Pedersen

Dato : 12-06-01 11:37

"Anders Houmark" <alfaman@nospam.mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hele artiklen er virkelig dårlig - efter min mening. De har ikke forstået
> den måde adsl fungere, de synes det er meget forkert at udbyderene ikke

Du har ret. Det virker meget, meget uprofessionelt.

> [...]
> ikke helt har forstået ) så er det jo langt fra fedt, og de kan nemt bilde
> mig noget ind i andre artikler, f.eks. ved jeg da intet om

*LOL*

> Mvh Anders Houmark

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Torben F. Pedersen

Dato : 15-06-01 08:36

"Anders Houmark" <alfaman@nospam.mobilixnet.dk> wrote in message
> Ja andet end at grine kan jeg ikke, efter at have læst "Tænk Og Test's"
ADSL
> artikkel.

Det er ikke kun ADSL de laver sjusk med - min erfaring er at hver gang de
rører et eller andet man selv har forstand på så lyser der røde lamper hos
en. Jeg kan huske en Hi-Fi test af højtalere, hvor de kun havde testet bitte
små reol højtalere ... uha uha Også deres fjernsyn test er ofte langt
ude.

XFUT: dk.forbruger

--
/Torben F. Pedersen