Salg af Labrador/Retriever.
Fra : IKTELM/B- & Ø-SEK/TR~

Dato : 12-06-01 11:13

Hejsa NG.

Jeg er den lykkelige ejer af en 14 måneder gammel krydsning, hvor moren er
en ægte Labrodor og faren er en ægte Retriever. Desværre er jeg blevet
nødsaget til at flytte og kan ikke få hunden med mig.
Han er utrolig glad for børn og katte. Jeg har en hankat som, han leger
meget med, og det samme gør min knægt på 2 år. Han er chipmærket,
vaccineret, og har fået ormekur.
Jeg gik på lydigsskole med ham i et halvt år, og han kan de fleste
standardkommandoer.
En super dejlig hund, som jeg er utrolig ked af, at skal med, og jeg håbede
derfor der fandtes en kærlig familie med mere plads og tid end jeg har nu.

Mvh

Stefan Christiansen
Tlf.: 20755255

Fra : Randi Lundberg

Dato : 12-06-01 12:02

"IKTELM/B- & Ø-SEK/TRR" <isutrr@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en ægte Labrodor og faren er en ægte Retriever. Desværre er jeg blevet
> nødsaget til at flytte og kan ikke få hunden med mig.

Hej!
Først: forkert NG. Du bedes benytte dk.marked.privat.dyr til annoncer.
Dernæst, sådan af ren nysgerrighed: Hvad mener du med en at faren er ægte
Retriever? Er det Labrador Retreiver, Golden Retriever, Flatcoated Retriever
osv...?

Mvh. Randi