skridttæller fra netto
Fra : Adrian Chifor

Dato : 07-01-06 12:43

Nogen der købte den? Den var i bladet her i denne uge, kan dælme ikke finde
ud af at indstille den, brugsanvisningen er meget sparsom, måske nogen kunne
hjælpe?

Mvh,
Adrian

Fra : T.

Dato : 08-01-06 09:58

"Adrian Chifor" <noactemp@gmail.comspam> skrev i en meddelelse
> Nogen der købte den? Den var i bladet her i denne uge, kan dælme ikke
> finde ud af at indstille den, brugsanvisningen er meget sparsom, måske
> [...]
Det er fejlen ved mange gange at købe noget i Netto, hvis man skal have en
ordentlig service skal man ikke købe sådan noget der.
Deres daglig varer er helt sikkert meget billigere, men det kræver jo ikke
så meget forklaring.

Hilsen

Fra : Adrian Chifor

Dato : 08-01-06 11:19

Ja det kan godt være. Fandt dog ud af problemet, ved at skrive en mail til
det firma der distribuerede dem. Det viste sig at der var påsat forkert
brugsanvisning på apparattet.

Fra : Lotte

Dato : 08-01-06 14:56

Hej

Jeg købte også en af omtalte skridttællere i Netto.

Jeg kunne heller ikke indstille noget som helst. Hvad fik du af svar til den
mail du sendte til distributøren?

Hilsen Lotte

Fra : Adrian Chifor

Dato : 08-01-06 16:05

sendte en vedhæftet fil hvor det her stod indeni:
Produktspecifikation:

2-knaps betjening

LCD-display

Skridttæller

Kalorieforbrug

Distance i km.

Brugervejledning

Tryk på "MODE"-knappen til displayet viser skridttællerfunktionen

Tryk på "RESET" for at nulstille pedometeret til displayet viser "0"

Tryk på "MODE" for at aktivere henholdsvis km-, skridt- og kalorietæller

Sæt Deres pedometer fast i bukselinningen ved hoften med clipsen. Det er
vigtigt at pedometeret placeres korrekt, for korrekt måling.

Deres pedometer er nu klar til brug!

Ved batteriskift oplyses følgende batteritype:

AG 13 ur-batteri 1 1,5 volt

Mvh,

Adrian