Links til børnespil på nettet
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 21-01-06 09:51

Kender I til gode links til børnespil (2-6 årige) på nettet. Ungerne er ved
at være trætte af dem på dr.dk/oline og kids.tv2.dk, så det ville være rart
med fornyelse. Kan I anbefale nogle gode sider og gerne en decideret
hjemmeside med links til diverse børnesider - helst på dansk.

Lars

Fra : Prikke

Dato : 21-01-06 11:10

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rart med fornyelse. Kan I anbefale nogle gode sider og gerne en decideret
> hjemmeside med links til diverse børnesider - helst på dansk.

har du prøvet den side der hedder www.gratisting.dk der er links til
alverdens spil både til voksne og børn og alt muligt andet.

mvh Rikke

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 23-01-06 21:10

> har du prøvet den side der hedder www.gratisting.dk der er links til

Den kendte jeg ikke. Glimrende oversigt. Også tak for de andre svar. Så er
der ro lidt igen

Lars

Fra : MM

Dato : 21-01-06 12:23

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> wrote in message
> [...]
> med fornyelse. Kan I anbefale nogle gode sider og gerne en decideret
> hjemmeside med links til diverse børnesider - helst på dansk.

Nogle vil måske ikke kalde det spil, men min dreng elsker www.pegebogen.dk
Det er let at styre selv med piletasterne.

Fra : Vikkelsø & Rud

Dato : 21-01-06 18:32

> [...]
> rart med fornyelse. Kan I anbefale nogle gode sider og gerne en decideret
> hjemmeside med links til diverse børnesider - helst på dansk.

Hej Lars,

Jeg har en 3 årig dreng, der spiller

http://www.bogklubbenrasmus.dk/spil_med_rasmus.asp
http://www.supersjov.dk/files/default.asp (vælg spil online)
og så spiller han dem fra oline
og leger med dyrene på pegebogen.dk

Ellers har jeg været på biblioteket og lånt Byggemand Bob og Kaj & Andrea
Spil til ham.

Mvh Marlene

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-06 00:00

http://www.trapholt.dk/frame.asp?show=frame&lang=dk&url=/dansk

Fra : Christen Fihl

Dato : 02-02-06 23:40

Mine unger (5, 6 & 8) spiller meget spil fra http://www.bigfishgames.com

Der er alle typer af spil, og de er alle i gratis version for den første
time. Derefter koster de 10 - 20 dollar.
Der er i øjeblikket 240 at vælge imellem, nok til et par weekender selv
uden udgifter.
Alle spil skal alle downloades, altså ikke online spil.

For små unger kan "action" som Feeding Frenzy være et valg.
http://www.bigfishgames.com/downloads/feedingfrenzy/index.html

For voksne (og ham på 8): Chainz:
http://www.bigfishgames.com/downloads/chainz/index.html

--