Ammestop.
Fra : Dooz

Dato : 20-01-06 10:59

Nu er det slut med at amme. Tog et par dage med kraftig nedtrapning, og så
igår besluttede jeg at det var slut ! Er sådan set gået over al forventning,
bortset fra.....madpakkerne er jo ved at sprænges =/ Har ikke ammet siden
midt på dagen igår. Tager Dostinex som lægen har givet, for at stoppe
mælkeproduktionen. Skal tages 4 gange, 2 om dagen, så på 2 dage skulle det
være slut. Har så taget i aftes og her til morgen, så jeg er da halvvejs.
Men for hulen det gør nas! Hvor længe går der før det holder op med at
spænde helt så meget? Kan slet ikke huske det fra sidst, hvor jeg også
stoppede ret brat, endda uden medicin hjælp.
Eva

Fra : Mus

Dato : 20-01-06 12:24

"Dooz" <dooz_nospam@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spænde helt så meget? Kan slet ikke huske det fra sidst, hvor jeg også
> stoppede ret brat, endda uden medicin hjælp.

Jeg stoppede selv mere gradvist. Dvs ikke over et par dage kun og uden
medicinsk hjælp. Her malkede jeg ned for vores datter skulle og ville ikke
have mere hos mig men skulle over på flaske.

LN

Fra : karsten & Pia

Dato : 21-01-06 12:31

> [...]
> igår besluttede jeg at det var slut ! Er sådan set gået over al
> forventning, bortset fra.....madpakkerne er jo ved at sprænges =/ Har ikke

Jeg ville malke lidt ud bare lige til at tage trykket.......

MVH Pia, mor til 3