Børnefødselsdag
Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 17-01-06 20:51

Hejsa,

Jeg har lovet at assistere til en 7 års fødselsdag på torsdag for 13 drenge!
De søde små skal hentes direkte fra skole og planen er så, at vi skal være
lidt ude inden vi skal hjem, sådan at de kan få løbet lidt krudt af sig.
Vi regner med at gå på legeplads og måske lave en skattejagt, men har I
ellers nogle gode ideer til lidt udendørsaktiviteter på denne årstid?

På forhånd 1000 tak,

Pernille

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 17-01-06 22:47

"Lumholdt & Riber" <henriklumholdt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi regner med at gå på legeplads og måske lave en skattejagt, men har I
> ellers nogle gode ideer til lidt udendørsaktiviteter på denne årstid?

Da Thomas var i den alder, lånte vi vores naturcenter en eftermiddag og
arrangerede et Valhal-løb, hvor to hold dystede mod hinanden i forskellige
(jeg havde nær sagt gude-lige ting. Afsluttende med bål og pølser og
snobrød. Det var ok, men det frøs altså fem grader, så det var herrekoldt!

Venlig hilsen Dikte

Fra : Mus

Dato : 17-01-06 23:40

> [...]
> Vi regner med at gå på legeplads og måske lave en skattejagt, men har I
> ellers nogle gode ideer til lidt udendørsaktiviteter på denne årstid?

Godt nok ikke en udendørs aktivitet. Men ved min søster har haft stor succes
med at Bowle til børnefødselsdage.

LN

Fra : Marianne

Dato : 17-01-06 23:12

> Godt nok ikke en udendørs aktivitet. Men ved min søster har haft stor
> succes
> med at Bowle til børnefødselsdage.

7-årige? Jeg vill tro, de knap kunne løfte bowlingkuglen.

mvh

marianne

Fra : Mus

Dato : 18-01-06 00:06

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse

> 7-årige? Jeg vill tro, de knap kunne løfte bowlingkuglen.
>
> mvh
>
> marianne

Min søster gjorde det sidste ord og der var det piger på 8 og 9 år. Det
morede sig meget. Så de må jo have kunnet løfte de kugler. Min søsters piger
er desuden nogle tynde splejser.

Nu går jeg ikke så meget til bowling men findes kuglerne måske med
forskellig vægt ?

LN

Fra : Nette

Dato : 17-01-06 23:41

"Marianne" skrev

> 7-årige? Jeg vill tro, de knap kunne løfte bowlingkuglen.

Jeg gik skam til bowling, da jeg var otte år.

Kuglerne findes i forskellige vægtklasser, og der findes også stativer man
sætter op ude i siderne, sådan kuglen bliver inde på ens egen banehalvdel
..

Nette

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-06 06:33

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse

> 7-årige? Jeg vill tro, de knap kunne løfte bowlingkuglen.

Der findes børnekugler i alle bowlinghaller. Man skal blot spørge efter dem
;)

Tina