Lægers undersøgelser gør oftest skade, bl.~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-06 12:23

Lægers undersøgelser gør oftest skade, bl.a.vedr sæd

Fordi læger er uansvarlige uetiske uduelige blærerøve, opdigtede de da
sædcelle-antal kunne tælles i mikroskop, at de kunne afgøre om der er
høj, lav eller ingen befrugtningschance med en mands sæd.

Os, der har videnskabelig fornuft, hvilket er yderst sjældent hos
læger, har i årtier angrebet bedraget.

Nu erkendes det af ledende danske sædlæge

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3493246

Der skal kun een sædcelle til for at gøre gravid. Om sæd med en eller
mere sædceller gør pigen tyk afhænger især af hende, hun er naturens
herre og næsten altafgørende - ægleder kan være stoppet, fimrehår kan
sjaske slapt af psykiske grunde, livmor kan fungere dårligt, osv osv.

Selv gik jeg på Pilestræde Laboratoriet med sædprøve og fik test, der
sagde, at jeg ikke kunne få børn, men jeg havde talrige børn der
ligner mig og fik flere som donor.

Ugeskrift for Læger har haft talrige artikler om, at mænd med børn
ofte har dårlig sædmikroskopi, abnorme former, nedsat
gennemsnitsbevægelighed osv osv.

Tro ikke disse løgnere, der selv ved hvor uhæderlige deres
propagandasystem er, værre-end-nazi - men de holder det skjult og ved
at journalister vil ikke videregive noget fra den videnskabelige
litteratur, hvis det ikke skamroser lægekunsten, som er spydspids for
godhedsindustri og behandler-tyrrani.