MGP 2005
Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 21:47

Hejsa

Min datter vil gerne se MGP 2005 og vi troede at vi tog det op men der
er kun blå skærm med lidt lyd.

Der er vel ikke nogen der har en eller begge på VHS eller andet medie
som jeg kunne få/købe en kopi af.

Hilsen Leif

Fra : Holst

Dato : 11-01-06 22:13

Leif Krogh-Hansen wrote:

> Min datter vil gerne se MGP 2005 og vi troede at vi tog det op men der
> er kun blå skærm med lidt lyd.
>
> Der er vel ikke nogen der har en eller begge på VHS eller andet medie
> som jeg kunne få/købe en kopi af.

Du kan skam købe den her:

<http://netbutik.dr.dk/ecommerce-categories/view-products?category%5fid=165>

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-06 06:26

On Wed, 11 Jan 2006 22:13:25 +0100, Holst <newsjan06@shelter.dk>
wrote:

>Du kan skam købe den her:
>
><http://netbutik.dr.dk/ecommerce-categories/view-products?category%5fid=165>

Tak for oplysningen. Jeg kan bare ikke finde den internationale der?
Er der nogen der ved om den kan købes?

Leif

Fra : Snasse

Dato : 15-01-06 22:47

> Tak for oplysningen. Jeg kan bare ikke finde den internationale der?
> Er der nogen der ved om den kan købes?
>
> Leif

Jeg har desværre lige slettet det jeg havde liggende på video, det måtte du
ellers gerne have fået.
Men ellers kan den købes her.
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&page=product&prod=531630&tduid=6c2182e6345e02a9ef47631348b5e44c

--