mælketænder
Fra : Helle

Dato : 08-01-06 11:11

Hvornår skifter et barn de to tænder der sidder ved siden af fortænderne i
overmunden.
Min søn på 12 er ved at tabe sin den ene og jeg mener at det er meget sent.
mvh
Helle

Fra : Workingmom

Dato : 08-01-06 11:50

Helle skrev:
> [...]
> overmunden.
> Min søn på 12 er ved at tabe sin den ene og jeg mener at det er meget sent.

Det lyder sent - mine har tabt deres for længst, og den yngste er 8.

Tine

Fra : Sabina H.

Dato : 08-01-06 17:07

Helle wrote:
> Hvornår skifter et barn de to tænder der sidder ved siden af
> fortænderne i overmunden.
> Min søn på 12 er ved at tabe sin den ene og jeg mener at det er meget
> sent. mvh

min søn mangler også stadig at tabe en, og har fået rykket en ud i
undermunden fordi den heller ikke gjorde antegn til at ville tabes.... det
ER sent, men ikke uhørt.... snak med tandlægen om det ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk