Brian K vil du ikke kontakte mig
Fra : René Hansen

Dato : 07-01-06 21:08

Hej Brian K

René her fra nummer 114 der flyttede til fyn for at genoptage forholdet...
Håber du er den jeg tror du er.

Til alle andre undskyld denne lidt OT...

Mvh René

bifXX@XXtele2adsl.dk (FJERN ALLE Xér)

Fra : Brian k

Dato : 08-01-06 02:04

René Hansen wrote:
> [...]
> forholdet... Håber du er den jeg tror du er.
>
> Til alle andre undskyld denne lidt OT...

Hej

har prøvet at kontakte dig udfra den mail du sendte til mig, fik dette svar:

Failed to deliver to 'bifXX@tele2adsl.dk'
SMTP module(domain old.swip.net) reports:
host old.swip.net says:
550 Invalid recipient: <bif@tele2adsl.dk>

(de 2+XX er indsat af mig lige nu)
Har dog lige prøvet igen...så må vi se om det virker nu

mvh
brian

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-01-06 21:55

Brian k skrev:

> [...]
> 550 Invalid recipient: <bif@tele2adsl.dk>
>
> (de 2+XX er indsat af mig lige nu)
> Har dog lige prøvet igen...så må vi se om det virker nu

Hvad hjælper det at du satte de 2 XX ind første gang når du ikke gjorde
den 2. gang?

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Holst

Dato : 08-01-06 22:04

Lars Raaby wrote:

> Hvad hjælper det at du satte de 2 XX ind første gang når du ikke gjorde
> den 2. gang?

Sikkert ikke en skid, men når René selv kun har XX indsat i mailadresse
nede i brødteksten og ikke i headeren, så kan det nok være lidt ligegyldigt.

Fra : Brian k

Dato : 09-01-06 14:03

Lars Raaby wrote:

> Hvad hjælper det at du satte de 2 XX ind første gang når du ikke
> gjorde den 2. gang?

Hejsa

Ja.... det var sørme en BRØLER. Desværre for sent at rette nu.

Men tak fordi du gjorde opmærksom på det alligevel

mvh
brian