børnesko
Fra : mig28

Dato : 27-12-05 21:50

Hej
min datters fødder er pludselig vokset meget hurtigt...så selv om hun
kun er 8 år bruger hun nu str 34/35. Jeg har fundet ud af at mange af de
gængse børneskomærker kun findes op til str 35 eller med lidt held str
36. Vil det så sige at min "lille" pige om lidt skal til at bruge små
damesko...eller findes der en butik,hvor børnesko findes i større numre,
ligesom der findes butikker med store dame og herresko ?? Jeg bryder mig
absolut ikke om tanken om at de næste støvler er magen til mors !!!
Ekspedienten i skobutikken mente at de fleste børn nu om dage har større
fødder, end børn havde for nogle år siden...hvorfor f..... laver man så
ikke børneskoene lidt større ??
Er der nogen der har erfaringer med indkøb af børnesko til lidt større
børnefødder ??
Lise

Fra : Cocoamum

Dato : 27-12-05 22:07

mig28 skrev:
> [...]
> ikke børneskoene lidt større ??
> Er der nogen der har erfaringer med indkøb af børnesko til lidt større

Hallgren - de kører vist op til str. 40 i nogle modeller.

Og deres voksensko kan også bruges til børn. Masser af plads til tæerne
og søde faconer.

Tine

Fra : Cocoamum

Dato : 27-12-05 22:09

mig28 skrev:
> [...]
> ikke børneskoene lidt større ??
> Er der nogen der har erfaringer med indkøb af børnesko til lidt større

Hallgren ligger i København, men de sender på postordre.

Det mærke, der hedder Angulus, kan fås flere steder. De er også
fornuftige og meget lidt dameagtige.

Tine

Fra : Tina

Dato : 28-12-05 09:37

"mig28" <mig28@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke børneskoene lidt større ??
> Er der nogen der har erfaringer med indkøb af børnesko til lidt større

Min datter på 8 bruger også en str 35 tror da det er meget normalt. Men 3
numre mere så har hun størrer fødder end mig*G*

Vi køber bare tennissko i Bilka, syntes tit vi kan finde nogle i hendes
størrelse med både barbie og bratz. Støvler osv får vi samme sted uden
problemer. De vokser alligevel ud af dem i løbet af max 5 mdr, så hvorfor
købe de dyreste inde ved skoforhandleren.

Tina