Revisor - hvem og hvordan?
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 11-01-06 21:05

Jeg har nogle overvejelser om at starte virksomhed op, men har brug for en
lang snak med en revisor, som ved noget om mit emne. Hvor/hvordan finder man
sådan en? Nærmeste telefonbog/krak siger jo ikke andet end at de er
autoriserede, ikke hvad deres styrke er.

Mvh Maria

Fra : Allan Soerensen

Dato : 11-01-06 21:19

> [...]
> man sådan en? Nærmeste telefonbog/krak siger jo ikke andet end at de er
> autoriserede, ikke hvad deres styrke er.

Ringer til dem og besøger evt. et par stykker.
Jeg var selv omkring 3 til en snak og en kop kaffe før jeg fandt min
nuværende revisor.

- Den første kunne jeg med det samme mærke jeg ikke "svingede sammen med",
hvilket ikke dur når man skal bruge ham som rådgiver.
- Den næste ville have næsten det dobbelte for at lave mit regnskab. Han var
åbenlyst ikke interesseret i små virksomheder.
- Den 3. talte samme sprog som jeg og kunne forklare tingene så selv jeg kan
forstå dem. Prisen var også på niveau med det forventede, så det var min nye
revisor