EPS (flamingo) affald - hvor finder vi det~
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-01-06 12:29

Hej NG

Vi har en virksomhed, som genanvender rent EPS (flamingo) affald i større
mængder. Desværre kniber det med forsyningerne og savner derfor lidt
inspiration til, hvilke brancher og/eller virksomheder har den slags.
Til orientering har vi behov for ca. 2-300 kbm. EPS materiale om måneden
året rundt. Da det skal være rationelt for os, kan forslag som den lokale
brugs eller grønthandler desværre ikke bruges, da vi minimum skal kunne
hente 20 kbm ad gangen, hvilket de færreste butikker har plads til.
Hårdehvidevarerforretninger og elektronikbranchen er nogle af de steder vi
får materialer fra i dag.

Gode ideer modtages.

Pft Michael

Fra : Nico de Jong

Dato : 06-01-06 12:51

ussen" <michaelrasmussenSLET_DETTE@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:9wsvf.33$fg.18@news.get2net.dk...
> [...]
> inspiration til, hvilke brancher og/eller virksomheder har den slags.
> Til orientering har vi behov for ca. 2-300 kbm.

Er der ikke noget med at Aldi og Netto tager flamingo med tilbage fra
butikkerne? Samme for SuperBest. De kører jo alligevel hen til
centrallagrene, og så kunne man måske afhente det der.

Nico

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-01-06 18:07

Nico de Jong skrev den 06-01-2006 12:50:

> Er der ikke noget med at Aldi og Netto tager flamingo med tilbage fra
> butikkerne? Samme for SuperBest. De kører jo alligevel hen til
> centrallagrene, og så kunne man måske afhente det der.

Netto gjorde ikke tilbage i 2003. i hvert fald ikke på butiksniveau.

Det er ikke særlig meget emballage af flamingo som netto får (ihvert
fald i den butik jeg var). Det kan være, at de gør på centrallageret i Ølby.

mvh

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-06 19:03

I svendborg har vi tidligere sorteret flamingo fra i en special container
indtil sidste år,

Men der var ingen der ville aftage det (gratis) så nu går det til brændbart.

Jeg er sikker på at de vil være meget glade hvis de fik en aftager

Mvh

Kim

"Michael Rasmussen" <michaelrasmussenSLET_DETTE@get2net.dk> skrev i en