Hvem skal have års regnskabet!?
Fra : Henrik

Dato : 01-01-06 16:35

Jeg har åbenbart stiret mig blind på skat.dk

Mit årsregnskab for 05, hvem skal have det? og hvornår. er det kommunen
eller skat.dk, eller er der noget jeg at misset her.

PS. har kun enkeltmandsfirma.

Henrik

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 01-01-06 16:38

"Henrik" <hrathje@UPSworldonline.dk> wrote in message
> Jeg har åbenbart stiret mig blind på skat.dk
>
> Mit årsregnskab for 05, hvem skal have det? og hvornår. er det kommunen
> eller skat.dk, eller er der noget jeg at misset her.

Det skal afleveres sammen med resten af din selvangivelse senest 1. juli til
dit lokale skattecenter.

hilsen
Uffe

Fra : Henrik

Dato : 01-01-06 18:37

TAKKER!

Fra : Jonas Rasmussen

Dato : 01-01-06 20:49

"Henrik" <hrathje@UPSworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har åbenbart stiret mig blind på skat.dk
>
> Mit årsregnskab for 05, hvem skal have det? og hvornår. er det kommunen
> eller skat.dk, eller er der noget jeg at misset her.

Følger du ikke med i dagens nyheder ?
Kommunerne har "solgt" SKAT til staten med overtagelse 1.november 2005, og
hvis du vil vide mere
se på www.skat.dk

vh JR