test
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-01-06 16:47

Ingen indlæg i dag hvorfor denne test
--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Niels Callesøe

Dato : 20-01-06 17:11

Michael Rasmussen wrote:

> Ingen indlæg i dag hvorfor denne test

Det virkede ikke. Dit indlæg havnede i dk.edb.system.unix og ikke i
dk.test. Prøv igen.

--
Niels Callesøe - dk pfy
pfy[at]nntp.dk - http://www.t29.dk/~nica/disclaimer.php

Denne gang helst med følelse og/eller clue. PFT!

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-01-06 22:21

On Fri, 20 Jan 2006 16:11:01 +0000, Niels Callesøe wrote:

> Det virkede ikke. Dit indlæg havnede i dk.edb.system.unix og ikke i
> dk.test. Prøv igen.
Og dog Problemet er/var blot, at news.tiscali.dk ikke (min adgang til
usenet) ikke har feeded siden kl 07:40 i dag. Derfor skulle jeg lige se,
at det galt både indgående og udgående. Du kan jo selv prøve at
telnette til news.tiscali.dk, og give den følgende kommando: newnews
dk.edb.system.unix 20060120 074000

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 21-01-06 09:37

Michael Rasmussen wrote:

> [...]
> at det galt både indgående og udgående. Du kan jo selv prøve at
> telnette til news.tiscali.dk, og give den følgende kommando: newnews

Og istedet for at sende til en 'alm' gruppe kunne du nøjagtig ligeså
godt have sendt til dk.test, alternativt har de vel også en tiscali.test
eller noget i den stil.

Thomas