Et par KDE spørgsmål
Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 11-01-06 09:19

Hej

To spørgsmål, det ene om kmail, det andet om "kør program"..

* kmail

Jeg har hidtil brugt procmail til at sortere min post direkte på min imap
server, men har nu tænkt mig at lege lidt med kmails filtre.

Jeg har et filter, der flytter en bestemt type post (afsender filter) fra
min indbakke til en folder, baseret på nogle kriterier. Det fungerer fint,
men posten bliver ikke markeret som "ny" (fed), så jeg overser tit at der
ankommer ny post til denne folder. Under "filterhandlinger", har jeg sat
"marker som nyt, og marker som ulæst. Men, det hjælper ikke en fis. Nogen
ideer?

Et andet irriterende problem: Jeg har nogen selvsignerede certifikater, som
kmail vil have jeg godkender hver gang jeg skifter IP numre (imellem 2
faste). Jeg trykker "ok" og "altid", og alligevel bliver den ved og ved med
at spørge om det er OK at bruge dette certifikat. Nogen der ved hvordan man
een gang for alle fortæller den at det ER ok?

* Kør kommando - skrivebord.

I en standard opsætning kommer der en "kør kommando" ting op når man trykker
alt+f2. Vældigt praktisk. Imidlertid har den en rimelig kort hukommelse
(jeg har min bash historisize sat til 10000 til sammenligning). Nogen der
ved hvordan man sætter størrelsen op?

Mvh

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg mads@dydensborg.dk http://www.madsdydensborg.dk/

There was a time when religion ruled the world. It is known as The Dark
Ages.
- Ruth Hurmence Green (The Born Again Skeptic's Guide to the Bible)