[OT] trafik til taiwan
Fra : Mogens V.

Dato : 12-12-05 14:44

Undskylder det er OT, men jeg skal hente en bios til en pc til et unix
projekt, og har de sidste par dage ikke kunne få kontakt med soltek:

http://www.soltek.com.tw

Nogen der kan siden, eller får andre også timeout?
Ser ud til at strande hos hinet i taiwan/s'pore; en trace stopper hver
gang i NY. Andre .tw sites loader fint, og tager en anden route.

Hinet er SVJV en IX, og deres (kinesiske) side loader.
Jeg kan ikke se noget galt i statistikker fra fx.
http://www.internettrafficreport.com/asia.htm
så det må være et lokalt siteproblem (eller dns et al..)

--
Kind regards,
Mogens Valentin

Fra : Soren (News)

Dato : 12-12-05 14:53

"Mogens V." <NOSPAMmogensv@vip.cybercity.dk> writes:

> Undskylder det er OT, men jeg skal hente en bios til en pc til et unix
> projekt, og har de sidste par dage ikke kunne få kontakt med soltek:
>
> http://www.soltek.com.tw

Nu ved jeg ikke om det er den samme, men kan du ikke bruge www.soltek.de ?

Mvh,
Soren

Fra : Mogens V.

Dato : 12-12-05 16:22

Soren (News) wrote:

> Nu ved jeg ikke om det er den samme, men kan du ikke bruge www.soltek.de ?

Arrgh! Jeg -havde- prøvet andre lande, fx. usa.soltek. osv.., bare ikke
tænkt på .de -og så taler jeg ellers flydende tysk ;) Mucho Gracie!

--
Kind regards,
Mogens Valentin