indent bare til html
Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 06-12-05 15:57

Er der nogle der kender til at program ala indent til C. Det skal bare bruges til HTML istedet. HTMLtidy kan ikke rigtig klare den når der er php tags og andre gode sager imellem...

--
/mikkel
"Those penguins... they sure 'aint normal..."

Fra : Mogens Dybaek Christ~

Dato : 06-12-05 20:54

"Mikkel F.S. Andersen" <mikkel@taageluskeren.dk> writes:

> Er der nogle der kender til at program ala indent til C. Det skal bare bruges til HTML istedet. HTMLtidy kan ikke rigtig klare den når der er php tags og andre gode sager imellem...

Måske Quanta? http://quanta.kdewebdev.org/

Brugte den lidt for 1 år siden, og jeg tror den kan.

--
Mogens Dybæk Christensen
e-mail mdc at mail dot tele dot dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-12-05 20:52

,----
`----

--
mvh Jes Vestervang @ Debian Sid

Fra : kristina

Dato : 06-12-05 20:55

Mikkel F.S. Andersen пишет:
> Er der nogle der kender til at program ala indent til C. Det skal bare bruges til HTML istedet. HTMLtidy kan ikke rigtig klare den når der er php tags og andre gode sager imellem...

kender ikke "indent" men hvad med bluefish

Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 06-12-05 23:16

On Tue, 06 Dec 2005 20:51:42 +0100
Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> wrote:

> ,----
> `----
>
> --
> mvh Jes Vestervang @ Debian Sid

apt-get install hindent
Testet og den er lige i skabet. Takker.

Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 06-12-05 23:16

Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 06-12-05 23:17

On Tue, 6 Dec 2005 23:16:18 +0100
"Mikkel F.S. Andersen" <mikkel@taageluskeren.dk> wrote:

> apt-get install hindent
> Testet, og den er lige i skabet. Takker.
> --
> /mikkel
> "Those penguins... they sure 'aint normal..."

Jeg kan ikke få armene ned ;)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-12-05 08:50

Det var da så lidt