java til IRIX
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-12-05 11:24

Hej alle,

Er der nogen her, der ved, om der findes en j2ee-1.5 til IRIX?
På SGI's hjemmeside kan jeg kun finde 1.4.1

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Sune Mølgaard

Dato : 04-12-05 20:39

Michael Rasmussen wrote:
> Hej alle,
>
> Er der nogen her, der ved, om der findes en j2ee-1.5 til IRIX?
> På SGI's hjemmeside kan jeg kun finde 1.4.1

Hvis de ikke har lavet en, så kan du jo bygge en selv. Vel er det IRIX,
men metoderne beskrevet i BLFS burde virke.
http://www.linuxfromscratch.org/blfs/view/svn/general/jdk.html

Med venlig hilsen,

Sune Mølgaard

--
I can resist everything except temptation.
- Oscar Wilde (1854-1900)

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-12-05 20:46

On Sun, 04 Dec 2005 20:39:00 +0100, Sune Mølgaard wrote:

> Hvis de ikke har lavet en, så kan du jo bygge en selv. Vel er det IRIX,
> men metoderne beskrevet i BLFS burde virke.
> http://www.linuxfromscratch.org/blfs/view/svn/general/jdk.html

Nu er det blot lige det, at det er en computer i produktion, så jeg får
ikke lov til at bruge ressourcer til det

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Søren A Christensen

Dato : 04-12-05 22:21

Så gør du det da bare på dit test-system

Hvis du ikke får lov til at bruge resourcer på at lave en ny java, får
du vel heller ikke love til at skifte den gamle ud ?

/Søren

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-12-05 22:31

On Sun, 04 Dec 2005 22:21:20 +0100, Søren A Christensen wrote:

> Så gør du det da bare på dit test-system

IRIX og SGI er ikke noget, man har flere stående af, når vi snakker
offentligt finansieret grundforskning
> Hvis du ikke får lov til at bruge resourcer på at lave en ny java,
> får du vel heller ikke love til at skifte den gamle ud ?

Den gamle skal ikke udskiftes. Java findes ikke i forvejen, da C og C++
har fungeret indtil videre. Java er først blevet et emne, da kravet om
GUI opstod:-\

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-12-05 00:39

Michael Rasmussen <mir@miras.org> writes:

> Den gamle skal ikke udskiftes. Java findes ikke i forvejen, da C og C++
> har fungeret indtil videre. Java er først blevet et emne, da kravet om
> GUI opstod:-\

Mht til GUI er forskellen på 1.4 og 1.5 beskeden. Er det nogen
speciel grund til at du gerne vil have 1.5?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-12-05 01:19

On Mon, 05 Dec 2005 00:39:29 +0100, Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Mht til GUI er forskellen på 1.4 og 1.5 beskeden. Er det nogen speciel
> grund til at du gerne vil have 1.5?
Problemet er, at programmet anvender nogen biblioteker skrevet i
java-1.5 - generics mv. SGI leverer kun en java-1.4.1. At omskrive
biblioteker vil være en ørkenvandring - implementering af
mønstergenkendelse i dna-strenge.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-12-05 01:30

> [...]

> java-1.5 - generics mv. SGI leverer kun en java-1.4.1. At omskrive
> biblioteker vil være en ørkenvandring - implementering af

Jeg har set et værktøj der kan omskrive bytekode så det kan afvikles
af en Java 1.4 JVM. Var det eventuelt en vej frem?

Kig eventuelt over i Javagruppen.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-12-05 02:07

On Mon, 05 Dec 2005 01:30:25 +0100, Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Jeg har set et værktøj der kan omskrive bytekode så det kan afvikles af
> en Java 1.4 JVM. Var det eventuelt en vej frem?

Jeg skal lige have konfereret med baglandet.

> Kig eventuelt over i Javagruppen.
Jeg vender tilbage i javagruppen.
--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-12-05 00:38

Sune Mølgaard <sune@molgaard.org> writes:

> Hvis de ikke har lavet en, så kan du jo bygge en selv. Vel er det
> IRIX, men metoderne beskrevet i BLFS burde
> virke. http://www.linuxfromscratch.org/blfs/view/svn/general/jdk.html

En Linux Java vil ikke virke under Irix.
--
Thorbjørn Ravn Andersen