MS Windows
briani 27239
Kan ikke se navne på billede-mapperne...
Fra : Kasper Madsen

Dato : 25-01-06 20:39

Hej NG

Jeg kan ikke se navnene på mine mapper i min billed-mappe? De kommer frem
hvis jeg vil omdøbe dem, men man kan ikke se dem så snart jeg ikke er inde i
omdøbe mere...når det er "store ikoner" kan man ikke se titlerne. Hvis jeg
går ind og gør det til små ikoner (f.eks se som liste ell. lign) kan man
godt. Men så kan man jo ikke se små billeder udenpå mapperne, hvilket
irriterer mig ret meget.

Nogen der kan hjælpe? Jeg bruger Windows XP.

På forhånd tak.

Mvh Kasper

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 25-01-06 21:52

"Kasper Madsen" <desmersnaps@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> irriterer mig ret meget.
>
> Nogen der kan hjælpe? Jeg bruger Windows XP.

Jeg er ikke helt klar over dit problem, men du kan definere hvilken
type af visning du vil have ved at trykke på fanebladet "Vis" og "Vælg
detaljer"
Måske det kan hjælpe.

Fra : Kasper Madsen

Dato : 25-01-06 22:31

> Jeg er ikke helt klar over dit problem, men du kan definere hvilken
> type af visning du vil have ved at trykke på fanebladet "Vis" og "Vælg
> detaljer"
> Måske det kan hjælpe.

Hej Hans (og andre)
Problemet er at jeg ikke kan se navnet på mine mapper. Det er simpelthen
væk. Jeg kan godt lave en anden visning, så feks mapperne bliver vist som
"oversigt". Men jeg vil gerne ha vist ikonerne som "store ikoner". Altså
sådan at man kan se et "sample-billede" af et af billederne i mappen uden på
mappen. Men når mapperne vises på denne måde står der intet navn under dem.
Først når jeg højreklikker og vælger "omdøb" kan jeg se navnet på mappen.
Ligeså snart jeg så er færdig med at omdøbe den, forsvinder navnet igen
Håber det præciserede problemet lidt.
Mvh Kasper.

Fra : Kasper Madsen

Dato : 26-01-06 16:52

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-06 17:12

> [...]
> Først når jeg højreklikker og vælger "omdøb" kan jeg se navnet på mappen.
> Ligeså snart jeg så er færdig med at omdøbe den, forsvinder navnet igen
Hej Kasper
Har du prøvet stifinder / funktioner / mappeindsillinger / Vis
Prøv og se om du har et flueben i skjul filtypenavne for kendte filtyper
Hvis du har det så fjern det.
mvh / Bc

Fra : Kasper Madsen

Dato : 27-01-06 16:55

Damn, det virkede ikke. Men tak alligevel.
Mvh Kasper