MS Windows
briani 27239
mit winxp giver internet problemer?
Fra : binghop

Dato : 25-01-06 09:21

Hej. Håber dette er det rette sted at bede om hjælp.. hvis ikke kunne
det være rart hvis en venlig sjæl kunne henvise mig til en gruppe hvor
der måske er hjælp at hente :)

nå men mit problem er som følger.. jeg har fornyeligt købt og inst.
winxp home edition og der er nu opstået nogle underlige forstyrelser
på min forbindelse.

fx. hvis jeg spiller online spil kommer der ganske ofte connection
problems.. alt ligefra 2-10sek varighed

endvidere bliver min kærestes computer smidt af nettet.. ca med 10-20
min interval.

vi bruger ikke nogen router, men kører med win deling af internet
forbindelse.

win firewal er ikke aktiveret, bruger dog norton personal firewal..
har prøvet at slukke for den men får stadig forstyrelser.

udover det kører jeg ikke noget, der efter min mening, burde kunne
give nogen forstyrelser.. heller ikke nogen p2p progs el.l. det skal
også lige tilføjes at jeg har talt med min internetudbyder der siger
at de ikke kan finde nogen fejl på linjen

hvis noget har hørt om andre med lignende problem, vil jeg meget gerne
hører om det.. evt. løsning ville være rart ;) nu er jeg ikke specielt
inde i det her så hvis nogen mener der er brug for flere informationer
omkring progs osv skriv endelig :)

ps.
hvis jeg er kommet til at poste den her to gange.. sry :)