MS Windows
briani 27239
Program til at sætte opgaver i kø.
Fra : Lars

Dato : 24-01-06 19:44

Halløj i gruppen.

Findes der et program, som kan anvendes i XP, hvor man kan sætte opgaver i
kø. Fx har jeg tit brug for, at pakke mange store filer ud, og flytte dem. I
stedet for at gøre det med en fil af gangen, eller forsøge at pakke mange
filer ud på samme tid, forestiller jeg mig noget a-la download programmer,
hvor man kan sætte de enkelte downloads i kø. Når en opgave (download) så er
løst, påbegyndes den næste.
På forhånd tak.

Fra : John

Dato : 24-01-06 19:56

"Lars" <Lars@REMOVETHISolsenfam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmer, hvor man kan sætte de enkelte downloads i kø. Når en opgave
> (download) så er løst, påbegyndes den næste.
Det kan WinZip gøre ved at højreklikke på alle de markerede filer, samtidig
kan det lægge filerne i hvert sin mappe.

John

Fra : Lars

Dato : 24-01-06 20:06

John skrev i en meddelelse>

> Det kan WinZip gøre ved at højreklikke på alle de markerede filer,
> samtidig kan det lægge filerne i hvert sin mappe.
>
> John

Jo, men så mangler jeg vil muligheden for fx at flytte filerne (skal flyttes
til en netværksdrev), eller anden opgave. Desuden ligger filerne, der skal
pakkes ud, i mange forskellige mapper, og hver mappe består så af mange
pakkede filer.
Mvh.