MS Windows
briani 27239
Administratorrettigheder for Administrator~
Fra : Jim

Dato : 17-01-06 09:30

Jeg har på min pc oprettet en konto med administratorrettigheder og en konto
med begrænsede rettigheder.
Når jeg så bladrer lidt i stifinderen under 'Denne Computer', så finder jeg
hele fem (5) konti, hvor af de to af dem er 'Administrator' og 'Default
User'.
Og så er der 'All Users'. De to sidste har jeg jo selv oprettet.
Nu skulle man jo så tro, at jeg med mine administratorrettigheder kunne se,
hvad der ligger i mapperne og dermed også på 'skrivebordet' for andre konti.
Det kan jeg bare ikke. Skal jeg logge på i fejlsikret tilstand, hvor jeg så
må være logget ind som 'Administrator' på 'Administrator'-kontoen, kan se og
ændre indholdet af andre konti?
Det burde da være muligt at administrere alle andre konti fra min i forvejen
oprettede 'Administrator'-konto.

Udover det, så har jeg en Bluetooth-forbindelse, som brokker sig, når jeg
starter op på den begrænsede konto.
Og så forsøger min Norton antivirus af opdatere fra min begrænsede konto,
hvilket den ikke kan.
Derfor står programmet LUCOMS~1.EXE og kan ikke standses fra Joblisten.
Hvad ind i den hede hule..hel... gør man ved det?

Mvh. J.