MS Windows
briani 27239
Hvordan åbner man wind 98 se dokumenter i ~
Fra : torben

Dato : 15-01-06 17:39

Hej.

Jeg kan aldrig åbne et dokument, som jeg har gemt på diskette fra min anden
pc der kører wind 98 se, på den anden pc med wind XP home.

Hvad kan jeg gøre for at se dokumentet på min xp maskine?
-
Torben

Fra : Max

Dato : 15-01-06 17:57

Hej Torben

> Hvad kan jeg gøre for at se dokumentet på min xp maskine?

Hvilke dokumenter drejer det sig om ?

Altså hvilket program komme de fra ?

Mvh Max

Fra : torben

Dato : 17-01-06 15:35

> Hej Torben

> Hvilke dokumenter drejer det sig om ?
>
> Altså hvilket program komme de fra ?
>
> Mvh Max

Hej
Jeg tror at det er fra word (den man vælger fra skrivebordet i højreklik og
ny og dokument (ikke notepad)) fra wind 98 se. Men wind XP Home har jo rtf
formattet og vil ikke åbne de word dokumenter fra wind 98 se.

Torben