MS Windows
briani 27239
Acer kode + windows CD
Fra : Ukendt

Dato : 14-01-06 10:50

Har en Acer bærbar med Windows XP Home label påsat bunden.
Kan jeg låne en original home skive, og anvende denne med min
windows kode med succes ?

Det er vel koden jeg har betalt for, og skiverne er jo ens...

Årsagen er, jeg vil undgå Acers preinstallerede brænderprogrammer osv
og deres valg af partitionsopdeling.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 14-01-06 15:02

/a> skrev i en meddelelse
> Har en Acer bærbar med Windows XP Home label påsat bunden.
> Kan jeg låne en original home skive, og anvende denne med min
> windows kode med succes ?

Ja, det er ikke noget problem.

-Det giver dog dig lidt ekstra arbejde med at finde, og installere drivere
mm. manuelt.

--
Henrik Nielsen
henrik@configdata.dk

Fra : Max

Dato : 15-01-06 15:38

Hej Olesen

> Har en Acer bærbar med Windows XP Home label påsat bunden.
> Kan jeg låne en original home skive, og anvende denne med min
> windows kode med succes ?
>
> Det er vel koden jeg har betalt for, og skiverne er jo ens...

Det er ikke sikkert det virker, den kode du har er jo en kode
til en OEM Windows som Acer leverer, og den virker måske
ikke med en almindelig CD.

Mvh Max

Fra : Fjollefrans

Dato : 16-01-06 18:54

> Det er ikke sikkert det virker, den kode du har er jo en kode
> til en OEM Windows som Acer leverer, og den virker måske
> ikke med en almindelig CD.

det skal være en OEM installation, og typysk også med samme service pack
niveau som maskinen er leveret med, kan Acer eller forhandler ikke levere et
installationsmedie ?