MS Windows
briani 27239
Trådløst usb-tastatur.
Fra : Ukendt

Dato : 13-01-06 16:23

Hej !

Jeg har en Medion Life 3400 pc med det originale trådløse usb-tastatur.
I forbindelse med havari har jeg haft resettet BIOS.

Pc'en er kommet op at køre igen.
Der er kun ét problem.
Den vil ikke længere boote med usb-tastaturet tilkoblet.
Den går i stå ved et Pentium-logo.
Er der et alm.ps/2 tastatur tilkoblet, er der ingen problemer.
Så virker begge tastaturer og mus.

Der må være et eller andet i BIOS, der skal ændres.
Men hvad ?

Både usb-keyboard og mus er 'Enabled'.

Venlige hilsner

Abricosicus

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 14-01-06 14:54

"Abricosicus" <abricosicus_snabela_hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har en Medion Life 3400 pc med det originale trådløse usb-tastatur.
> I forbindelse med havari har jeg haft resettet BIOS.
>

> Der må være et eller andet i BIOS, der skal ændres.
> Men hvad ?

Check instillinger der hedder noget med: USB Legacy Support og/eller UBS Dos
support.

Henrik Nielsen
henrik@configdata.dk
--*Størrelsen på en fil er ikke nødvendigvis proportional*--
--*med det kaos den kan forårsage.* --