MS Windows
briani 27239
Hvordan rekvireres installations-cd til pr~
Fra : Jakob

Dato : 12-01-06 01:30

Min søster har en pc hvor winxp var installeret ved køb. Nu skal den
geninstalleres men så siger hun at der ingen cd var med.

Derfor vil jeg lige høre om nogen kender proceduren for at få en for det
må da kunne lade sig gøre.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Max

Dato : 12-01-06 08:08

Hej Jakob

> Derfor vil jeg lige høre om nogen kender proceduren for at få en for
> det må da kunne lade sig gøre.

Ligger den ikke klar på HD til udkopiering ?

Hvis ikke skal du have den fra PC leverandøren.

Mvh Max

Fra : Jakob

Dato : 12-01-06 08:45

In article <43c60055$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
max_jens@post9.tele.dk.invalid says...

> Ligger den ikke klar på HD til udkopiering ?

Øhh det aner jeg godt nok ikke, hvad skal jeg lede efter ?

> Hvis ikke skal du have den fra PC leverandøren.

Ahh ok det bliver nok værre, en ældre pc fra en tidligere arbejdsgiver
:0(

Tak for hjælpen

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Max

Dato : 12-01-06 09:25

Hej Jakob

Er maskinen født med en CD brænder ?

Og er det en mærkevare PC ?

Mvh Max

Fra : Jakob

Dato : 12-01-06 11:12

In article <43c61251$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
max_jens@post9.tele.dk.invalid says...
> Hej Jakob
>
> Er maskinen født med en CD brænder ?
>
> Og er det en mærkevare PC ?

Hej Max

Jeg mener det er en mærkevare pc, jeg finder ud af det lidt senere
hvilket mærke og vender tilbage (det er min søsters :0).

Den er helt sikkert født med cd´drev

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Max

Dato : 12-01-06 16:54

Hej Jakob

> Jeg mener det er en mærkevare pc, jeg finder ud af det lidt senere
> hvilket mærke og vender tilbage (det er min søsters :0).

På mærkevare PC'er kan man normalt anskaffe sig genetablerings
CD'er hos hoved leverandøren.

> Den er helt sikkert født med cd´drev

Ja, men er det også et CD-brænder drev, hvis det er tilfældet ligger
genetableringsfilerne ofte på harddisken klar til at blive brændt ud
på CD'er.

Mvh Max