MS Windows
briani 27239
logon i xp hjælp ønskes
Fra : Jan A Jensen

Dato : 05-01-06 10:08

Hej,
efter at have installeret en ny printer.. er win xp pludselige begyndt
med at jeg skal logon når computeren startes... Jeg vælger bare
brugeren som er mig og så kører xp... men jeg vil meget gerne af med
det logon igen...

i win me kunne jeg gå ind i kontrolpanelet og under netværk vælge
windows hurtiglogon og så på den måde skulle jeg ikke igennem logon
hvergang windows startede... Men hvordan gøres dette i win xp

håber i kan hjælpe mig
Vh. Jan
Jan @ Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871

Fra : Erling Simonsen

Dato : 05-01-06 10:16

Jan A Jensen skrev:
> [...]
> windows hurtiglogon og så på den måde skulle jeg ikke igennem logon
> hvergang windows startede... Men hvordan gøres dette i win xp

Hej.
Jeg gætter på at du har installeret en hp-printer.
Det skete også for mig - den installerer nemlig microsofts net-framework
(tror jeg den hedder).
Prøv at gå ind i Windows update og hent de opdateringer, der ligger der.
Jeg tror der ligger en opdatering der også til det framwork halløj,
sådan at du igen kan starte din xp uden hurtiglogon.
mvh
Erling S.

Fra : hcma

Dato : 05-01-06 12:21

"Jan A Jensen" <pwr9jj@oncable.skalfjernes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> windows hurtiglogon og så på den måde skulle jeg ikke igennem logon
> hvergang windows startede... Men hvordan gøres dette i win xp

meget let:
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no48
vh
hcma

Fra : Jan A Jensen

Dato : 05-01-06 23:27

On Thu, 5 Jan 2006 12:21:09 +0100, "hcma" <hcma@hcma.dk> wrote:

>meget let:
>http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no48
>vh
>hcma

takker for svaret... og Det var jo meget let.