MS Windows
briani 27239
Fjerne post fra mailserveren
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 21:13

Moster fik mail fra TDC:

Your mailbox is over the highwatermark
Please delete some mail or soon you wont be able to receive more mails
TDC Postmaster

-hvor sætter man systemet til at slette mail på mailserveren ?

Fra : Max

Dato : 03-01-06 21:28

Hej Olsen

> -hvor sætter man systemet til at slette mail på mailserveren ?

Hvad mail program bruges der ?

Mvh Max

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-01-06 21:32

Den 03-01-06 21.13 skrev Olesen følgende:
> Moster fik mail fra TDC:

Hmm, jeg troede ikke, de skrev på engelsk.

> -hvor sætter man systemet til at slette mail på mailserveren ?

Det gøres i moster mailprogram, som du ikke fortæller hvad er. Men der
er også en anden mulighed, det kan være spam, der er fanget i TDC
spamfilter, der ligger og fylder op på serveren. Hun kan tømme
spamfiltret eller for den sags skyld slette almindelige mails fra
serveren via TDCs webmail:
http://mail.tdconline.dk

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis bridgeprogram, så du kan øve dig uden at blive udsat for

Fra : Henning

Dato : 04-01-06 16:31

On Tue, 3 Jan 2006 21:13:06 +0100, "Olesen" <n/a> wrote:

> [...]
>TDC Postmaster
>
>-hvor sætter man systemet til at slette mail på mailserveren ?

Det lyder nærmere som en virus - var der vedhæftede filer? Hvorfor
skulle TDC pludselig begynde at skrive på engelsk?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Holst

Dato : 04-01-06 16:47

Henning wrote:

> Det lyder nærmere som en virus - var der vedhæftede filer? Hvorfor
> skulle TDC pludselig begynde at skrive på engelsk?

Nu er det mange år siden jeg sidst har fået sådanne beskeder fra TDC,
men jeg erindre da også, at de var på engelsk.

Fra : Max

Dato : 04-01-06 17:39

Hej

> Det lyder nærmere som en virus - var der vedhæftede filer? Hvorfor
> skulle TDC pludselig begynde at skrive på engelsk?

Det har den meddelelse nu altid været.

Mvh Max

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-01-06 21:21

> Hej

> Det har den meddelelse nu altid været.
>
> Mvh Max

Jep, beskeder fra tdc er på engelsk formentlig på grund af den købte
serversoftware.
Men du skal jo nok logge ind på webmail serveren, som er forbundet med din
mailboks.
Der bliver du nødt til manuelt at slette det, som ligger og spærrer.
Du skal bl.a. bemærke, at i forbindelse med spamfilteret hos TDC skal man
selv vælge, om de må slette det eller ej. Hvis ikke du har sagt ja til det,
kan det være din spamboks, som er fyldt, eller den kan være skyld i, at der
nu er fyldt med spam i din almindelige mailboks, som den ikke kan komme af
med, da den er sat til at sende det over i spamboksen. Der er flere
muligheder, men gå ind og se. Du vil kunne se, hvor mange procent der ligger
i de forskellige mailbokse. Hold også øje med slettet post, som kan være
fyldt, hvis den ikke er sat til at slette direkte.

Kurt